SH.com Grupp/Onsdagskörning 060809

Status
Ej öppen för fler svar.
kiwimaddog skrev:
2369301 Då ska vi se:
Bromshandtag - OK
Bakram - OK
Kåpstag - nä
lyktor - inte än
sidokåpor - njet

sakta men säkert, kanske inte kan vara med på nästa onsdagstur men jag ska kämpa för onsdagen efter det(eller kanske snarare onsdagen efter den...o en bonus är ju att jag blev rätt nöjd med min nya profilbild...)

Låna en hoj grabben...Kul föresten att du är ok, såg INTE så kul ut när du låg där i diket.
KEEP ON ROCKING:tummenupp

Kapten Blåskägg skrev:
2369874 Ja fan, han ser ju mer mongo ut än vanligt vilket jag trodde var MISSION FUCKING IMPOSSIBLE

Du gubbj*vel... Den där bilden lorden postade, hade lite taskig kontrast på skärmen och tyckte ganska omedelbart att det var en siluett av dig som susat ut i salladen med K6'an!

Jäklar så glad jag blev när jag insåg att det bara var en 900kg's gottegris, vilket lätt skulle kunna förväxlas med dig. ;) Puss!

-@

Fan nursey, att du inte postar bilderna du tog, nu behöver jag den där generationsbilden så rynkhäckarna får se vad äkta skönhet är!

-@

Last edited:
d1ce skrev:
2369902 :FU :pussa :2cool

Jag ska stekarej!! ;)

-@

Säg VART och NÄR, LILLGUBBEN så ska PAPPA lära dig VAD steka ÄR

:arsele
DET är vad du får se grabben....OCH det jävliga är vet du vad...DET vet du...ELLER????

Lord Adrian skrev:
2369535 Å bara för att ni stressputtar som TROR ni blir mera man för att ni gasar hårdare ska veta er plats bifogar jag en bild på nåt RIKTIGT manligt, närmare bestämt 900 kilo Kamtjatkabjörn vid namn Peter den Store.
Manligt? Näe, snarare björnligt. :D

d1ce skrev:
2369888 Du gubbj*vel... Den där bilden lorden postade, hade lite taskig kontrast på skärmen och tyckte ganska omedelbart att det var en siluett av dig som susat ut i salladen med K6'an!

Jäklar så glad jag blev när jag insåg att det bara var en 900kg's gottegris, vilket lätt skulle kunna förväxlas med dig. ;) Puss!
-@

:rofl Såja, nu kom du ju igång lite :)

d1ce skrev:
2369888
Fan nursey, att du inte postar bilderna du tog, nu behöver jag den där generationsbilden så rynkhäckarna får se vad äkta skönhet är!
-@

Hon skulle bara retuschera dig lite först :hihi

Nursey skrev:
2369969 Muhahahaaaaa. den här tråden går till historien som spammigast på sh tror jag :P Underbart!!

Gör inte inlägg när du är full :pannkyss

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back