Kapten Blåskägg
Ny medlem
Valrog skrev:2369860![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska jag virka 2 eller????(Ingeli64)![]()
Ja fan, han ser ju mer mongo ut än vanligt vilket jag trodde var MISSION FUCKING IMPOSSIBLE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Valrog skrev:2369860![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska jag virka 2 eller????(Ingeli64)![]()
£m£li£ skrev:2369232Har fortfarande inte förstått vilken som är den "rätta" sidan att fota..Tycker buffen är lika fin från alla håll
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2369881Det är inte så lätt kexet, han har ju ingen "rätt" sida![]()
kiwimaddog skrev:2369301Då ska vi se:
Bromshandtag - OK
Bakram - OK
Kåpstag - nä
lyktor - inte än
sidokåpor - njet
sakta men säkert, kanske inte kan vara med på nästa onsdagstur men jag ska kämpa för onsdagen efter det(eller kanske snarare onsdagen efter den...o en bonus är ju att jag blev rätt nöjd med min nya profilbild...)
Kapten Blåskägg skrev:2369874Ja fan, han ser ju mer mongo ut än vanligt vilket jag trodde var MISSION FUCKING IMPOSSIBLE
Kapten Blåskägg skrev:2369874Ja fan, han ser ju mer mongo ut än vanligt vilket jag trodde var MISSION FUCKING IMPOSSIBLE
Valrog skrev:2369899Så jävla rätt..Se så skamsen han ser ut![]()
![]()
d1ce skrev:2369888
Jag tycker iallafall att din nya buff e jättefin. Tycker det är modigt att bära den....![]()
Ingeli64 skrev:2369919Jag tycker iallafall att din nya buff e jättefin. Tycker det är modigt att bära den....![]()
Ingeli64 skrev:2369919Jag såg han gömma den vid gottöra.. petade ner den vid kragen!!!d1ce skrev:2369888
Jag tycker iallafall att din nya buff e jättefin. Tycker det är modigt att bära den....![]()
d1ce skrev:2369902![]()
![]()
![]()
Jag ska stekarej!!
-@
Manligt? Näe, snarare björnligt.Lord Adrian skrev:2369535Å bara för att ni stressputtar som TROR ni blir mera man för att ni gasar hårdare ska veta er plats bifogar jag en bild på nåt RIKTIGT manligt, närmare bestämt 900 kilo Kamtjatkabjörn vid namn Peter den Store.
Valrog skrev:2369949Måste skojja lite eller hur....![]()
Vill du prova????d1ce skrev:2369961Jo, vi är medvetna om att det är skojDu blir stekt anyday farfar!
![]()
-@
d1ce skrev:2369888Du gubbj*vel... Den där bilden lorden postade, hade lite taskig kontrast på skärmen och tyckte ganska omedelbart att det var en siluett av dig som susat ut i salladen med K6'an!
Jäklar så glad jag blev när jag insåg att det bara var en 900kg's gottegris, vilket lätt skulle kunna förväxlas med dig.Puss!
-@
Valrog skrev:2369964Vill du prova????![]()
Klockrent.....Nursey skrev:2369969Muhahahaaaaa. den här tråden går till historien som spammigast på sh tror jagUnderbart!!
d1ce skrev:2369888
Fan nursey, att du inte postar bilderna du tog, nu behöver jag den där generationsbilden så rynkhäckarna får se vad äkta skönhet är!
-@
Nursey skrev:2369969Muhahahaaaaa. den här tråden går till historien som spammigast på sh tror jagUnderbart!!
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |