d1ce skrev:2369107Passa dig, du kan få en du med
-@
åå snälla får jag??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-@
d1ce skrev:2369104Hur skulle det kännas för dig med en bejb som har bredare axlar än dig och snyggare bringa?
-@
Cervantes skrev:2369108åå snälla får jag??![]()
Ja som hushomo här på SH får tom jag tillstå att det är svårt att hålla fingrarna i styr inför en så frigjord buff!Cervantes skrev:2369097Du va riktigt söt i den![]()
d1ce skrev:2369115Jag kan ju inte ge bort presenter, dessutom är den alldeles för snyggMen du är bra avundsjuk va?
-@
-@
Trinity skrev:2367698Så är detHar ridit i 12 år så häst kan jag. Mycket lättskrämde saker då de ej är rovdjur utan förr i tiden mat åt andra=starka flyktinstinkter.
Hålla ganska fullt är ju relativt...Kommer jag i 170 blås och ser en gående så halverar jag min hastighet. Så funkar jag. Många tycker att det är obehagligt med höga ljud och ännu mer obehagligt i kombinationen att det går väldigt fort.
£m£li£ skrev:2368928Dags att muntra upp den här tråden med lite bilder tror jag![]()
(kapten har visst lyckats fastna på en hel del trots allt)
Jörgen Karlsson skrev:2369124Ja som hushomo här på SH får tom jag tillstå att det är svårt att hålla fingrarna i styr inför en så frigjord buff!![]()
![]()
/J
Tjoffe skrev:2368389
Jag kan ha hävt ur mig nått som kan ha uppfattats som stötande när folk har gjort sig illa. Ber isf hemskt mycket om ursäkt för detta!
Pok Tjoffe
Jag är uppfostrad med samma sak kan jag tillstå. Dvs att med motorfordon ska man runda hästar som om de vore ett korthus. Möter man dem på en smal skogsväg är det läge att kupera motorn och vänta tills de travat förbi. Nordsvensk-, ardenner och polishäster verkar dock vara lite mer stabila i psyket. De två förstnämda kollar ju knappt upp genom luggen.Snail_shell skrev:2369184Skulle vilja tillägga den liila erfarenhet av hästar som även jag har.
Oavsett hur vi kämpar för att undvika att sätta djuret i panik så kan det vara så att hästen har sett & hört 25 000 hojar passera i flera år.
Sen är hästar rätt pundiga.. SÅ när den 25 001:a hojen kommer så blir det så jävlar panikslagen att den spränger stängsel..
Behöver inte vara en hoj.. Kan lika gärna vara en sten som legat på samma ställe i 400 år..
Så att släppa gasen, hålla in kopplingen är något som häst ägarna uppskattar..
Men är et bara 10% av 90 pers som gör det .. så har det föga inverka..
scud skrev:2368950Tackar och bockar.. trevligt med bilder!![]()
Kapten Blåskägg skrev:2369206Härligt brewden, alltid kul med bilder![]()
d1ce skrev:2368960Herregud, vad f*n har karln på huvudet?![]()
![]()
Verkligen kul att du fotar![]()
-@
Jörgen Karlsson skrev:2369228Jag är uppfostrad med samma sak kan jag tillstå. Dvs att med motorfordon ska man runda hästar som om de vore ett korthus. Möter man dem på en smal skogsväg är det läge att kupera motorn och vänta tills de travat förbi. Nordsvensk-, ardenner och polishäster verkar dock vara lite mer stabila i psyket. De två förstnämda kollar ju knappt upp genom luggen.
(Så skönt uttryck jag hörde om polisens kravallteknik förresten: "Häst mot folkgrupp")
Tack snälla!! Jag ska genast titta vad farbror har skrivit! Vilken fredagkväll! Jag har fått PM!!Dr.Bike skrev:2369236*suck* spamgubbe! Du har f.ö PM
Jörgen Karlsson skrev:2369272Tack snälla!! Jag ska genast titta vad farbror har skrivit! Vilken fredagkväll! Jag har fått PM!!
Retep skrev:2369304Om farbror följer med in i garaget ska farbror få en pilsner...
![]()
£m£li£ skrev:2369232Har fortfarande inte förstått vilken som är den "rätta" sidan att fota..Tycker buffen är lika fin från alla håll
![]()
kiwimaddog skrev:2369301Då ska vi se:
Bromshandtag - OK
Bakram - OK
Kåpstag - nä
lyktor - inte än
sidokåpor - njet
sakta men säkert, kanske inte kan vara med på nästa onsdagstur men jag ska kämpa för onsdagen efter det(eller kanske snarare onsdagen efter den...o en bonus är ju att jag blev rätt nöjd med min nya profilbild...)
d1ce skrev:2368960Herregud, vad f*n har karln på huvudet?
-@
Cervantes skrev:2369108åå snälla får jag??![]()
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |