SH-Bladet

WcxdJ.jpg

Har Herr Över trampat ngn känslig moderator på stortån igen?

:lol

Jag skäms som en hund. :rodnar
Och vill be om så mycket om ursäkt för att jag varit så dryg. :glömdet
Alla som följt tråden vet att jag ALDRIG kommer att komma upp i samma klass som tjejerna som får åka med på bana. :Bugar

Jag får skylla på att jag blev lite för entusiastisk när det kommer till att vara passagerare. Kan inte komma på något bättre att göra, med kläderna på, än att få följa med den älskar ut och åka hoj. Hoppas att fler ska få upptäcka hur fantastiskt det är. ;)

Alla som följt tråden vet att jag ALDRIG kommer att komma upp i samma klass som tjejerna som får åka med på bana. :Bugar

Haha, SH-Bladet är väll känt för att vara ironiskt så det blir över, men "MrsZ: Är världens bästa passagerare", va faktiskt inte ironi. Så du behöver inte skämmas. :D :krama

Kan inte komma på något bättre att göra, med kläderna på, än att få följa med den älskar ut och åka hoj.

Det är därför alla Ducatiser får ligga mest ;), vibrationer you know! :gnissla:D

Jag får skylla på att jag blev lite för entusiastisk när det kommer till att vara passagerare. Kan inte komma på något bättre att göra, med kläderna på, än att få följa med den älskar ut och åka hoj. Hoppas att fler ska få upptäcka hur fantastiskt det är. ;)

Haha, jag har också varit med. :yoparty
Jag ser det inte som något att skämmas för. Är man på något sätt en person som märks på forumet lär man förr eller senare hamna i SH-Bladet. Så skäms inte. ;)

Haha, det var ju till och med meningen att SH-Bladet skulle vara sporthoj.com:s framsida ett tag. Men kung/kim-jong-sh-Swedie glömde bort det verkar det som. :D

Kan vi inte göra en poll där vi medlemar får rösta om att vi vill ha SH-bladet som framsida? :yoparty Nog stor majoritet borde väl ävertyga både Swedie och Egmont om det lämpliga? :va Lite praktiskt demokrati. :)

:tummenupp haha... jag tackar för äran att få hamna på löpsedeln.

Förstår naturligtvis vilken tråd som gav detta även om avundsjuka är en känsla jag inte känt de senaste 25-30 åren faktiskt. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT