SH-Bladet

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
WcxdJ.jpg

Har Herr Över trampat ngn känslig moderator på stortån igen?

:lol
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Jag skäms som en hund. :rodnar
Och vill be om så mycket om ursäkt för att jag varit så dryg. :glömdet
Alla som följt tråden vet att jag ALDRIG kommer att komma upp i samma klass som tjejerna som får åka med på bana. :Bugar

Jag får skylla på att jag blev lite för entusiastisk när det kommer till att vara passagerare. Kan inte komma på något bättre att göra, med kläderna på, än att få följa med den älskar ut och åka hoj. Hoppas att fler ska få upptäcka hur fantastiskt det är. ;)
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Jag skäms som en hund. :rodnar
Och vill be om så mycket om ursäkt för att jag varit så dryg. :glömdet
Alla som följt tråden vet att jag ALDRIG kommer att komma upp i samma klass som tjejerna som får åka med på bana. :Bugar

Haha, SH-Bladet är väll känt för att vara ironiskt så det blir över, men "MrsZ: Är världens bästa passagerare", va faktiskt inte ironi. Så du behöver inte skämmas. :D :krama

Kan inte komma på något bättre att göra, med kläderna på, än att få följa med den älskar ut och åka hoj.

Det är därför alla Ducatiser får ligga mest ;), vibrationer you know! :gnissla:D
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag skäms som en hund. :rodnar
Och vill be om så mycket om ursäkt för att jag varit så dryg. :glömdet
Alla som följt tråden vet att jag ALDRIG kommer att komma upp i samma klass som tjejerna som får åka med på bana. :Bugar

Jag får skylla på att jag blev lite för entusiastisk när det kommer till att vara passagerare. Kan inte komma på något bättre att göra, med kläderna på, än att få följa med den älskar ut och åka hoj. Hoppas att fler ska få upptäcka hur fantastiskt det är. ;)

Haha, jag har också varit med. :yoparty
Jag ser det inte som något att skämmas för. Är man på något sätt en person som märks på forumet lär man förr eller senare hamna i SH-Bladet. Så skäms inte. ;)
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Haha, det var ju till och med meningen att SH-Bladet skulle vara sporthoj.com:s framsida ett tag. Men kung/kim-jong-sh-Swedie glömde bort det verkar det som. :D

Kan vi inte göra en poll där vi medlemar får rösta om att vi vill ha SH-bladet som framsida? :yoparty Nog stor majoritet borde väl ävertyga både Swedie och Egmont om det lämpliga? :va Lite praktiskt demokrati. :)
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
:tummenupp haha... jag tackar för äran att få hamna på löpsedeln.

Förstår naturligtvis vilken tråd som gav detta även om avundsjuka är en känsla jag inte känt de senaste 25-30 åren faktiskt. :)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top