SH behöver moderatorer

Nä, men att få känna hur det är att behöva lyssna (och lyda) på en kvinnlig auktoritär kanske räcker... Med hennes närvaro och åsikt om hur ett trevligt bemötande ska fungera, så kanske det blir lite mindre hormonstint i "Jag är ny"-forumet. T.ex så måste folk sluta skriva Ligga hela tiden.

Ligga är ju en klassiker i forumet, som flesta här blir nog besvikna om den klassiska kommentaren tas bort.

Ligga är ju en klassiker i forumet, som flesta här blir nog besvikna om den klassiska kommentaren tas bort.

Möjligtvis, men många uppskattar inte det. Speciellt inte när man skriver sin första tråd på sh och blir påhoppad med :ligga kommentarer. :)
Kan ju ge folk en chans att komma in i SH-värmen innan man kastar sig som vargar på lammen. :tungan

Håller ni på att tjötar fortfarande,,, Det är klart med moderatorer nu,,, ni kan gå hem och lägga er nu.:)

• Gilla
Reaktioner: Lx3
Håller ni på att tjötar fortfarande,,, Det är klart med moderatorer nu,,, ni kan gå hem och lägga er nu.:)

Hemma e jag redan, ligga får man inte för det blir bortbannat, o det e bara Peter1980 som tjatar! :D

Lås dörren till sovrummet så inte Swedie, Peter Pan och ViktorL inte ser, då kanske du inte blir bannad.:D

Hahahahhahahaha!!!!

O jag som gillade min nya outlaw/kriminellt element-image, till skillnad från min tidigare präktighet! Hade ju nytt mål att bli bannad... Får väl snällt gå tillbaka till präktigheten o sprida kramar ist...

:Krama?

:springa? :gå? :D

:körahoj?:banana

Kramar inte fettos:D

Träffa en trind söt liten tant förut och hitta en fjortis fullsmackad me uniform utanför hennes dörr - vi hångla och gick på mc donalds sen:)

Var säkert en fälla men jag tog henne , morsan ringde och skrek åt mig efteråt och bad mig genast åka tillbaka - men det är sånt man får ta:rofl

Hånglaru me tanten eller fjortisen? :skrämd

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma