SH behöver moderatorer

Kanske är dags att jag blir moderator i OT forumet så det blir fason på mig nångång :gnissla

Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.

De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder :tungan) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig :gnissla, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.

Tycker om långa skogspromenader?

Sent from my HTC

Last edited:
Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.

De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder :tungan) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig :gnissla, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.

Jepp, riktigt trevlig och bra kille. Blir nog kanon det där. :tummenupp

moderator3.jpg

Last edited:
Ett bra val tycker jag.

Lägg av nu Jörgen, lillchippen blir ju stöddig :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...