Du vet inte vad du gett dig in på... du har köpt en Yamaha i Gixxerkåpor...
Såndär slingblade?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är inte du och D1ce goda vänner?![]()
Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.
De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig
, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.
Tycker om långa skogs promenader?
Sent from my skog
Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.
De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig
, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.
Jag tar OT-forumen!![]()
Och där klev en "gammal" medlem in som moderator både i MC-relaterat och OT.
d1ce
Enligt ryktesvägen en "vettig snubbe"![]()
Du behöver en korrekturläsare. Skräk?
Glöm inte att stoppa in dem i SH-bladettråden.![]()
Fyndigt SH blad <- VM i särskrivning
Och där klev en "gammal" medlem in som moderator både i MC-relaterat och OT.
d1ce
Enligt ryktesvägen en "vettig snubbe"![]()
Jag är ingenjör inte svenskalärare!![]()
De ska jag göra.![]()
Ett bra val tycker jag.
Jag är ingenjör inte svenskalärare!![]()
De ska jag göra.![]()
Ok. Vi kanske ska vara tacksam sör att du inte skriver löpen i matematiska formler eller binärkod då.![]()
Lägg av nu Jörgen, lillchippen blir ju stöddig![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |