SH behöver moderatorer

Valet av en till moderator har blivit lite utdraget för jag haft fullt upp med annat...

Men idag ska jag ta och välja in någon till! Ni får fortfarande PM:a och erbjuda era tjänster. Tycker ni att ni hade passat i ett visst forum, är det även bra om du säger det direkt.

Ett nästan lite förglömt forum är ju OT-forumet, inkl OT2 osv. Någon med "karraktär" och militäriskt vettig disciplin bör gå in där och hjälpa till. :)

Egentligen fungerar hela SH rätt OK just nu, men det går i perioder! Vänta bara när snön kommer och isfläckar gör det omöjligt att ens tänka tankar om att köra MC.

Markus och Korvgubbe som ett dåligt äktenskap. Fanns ju på förslag tidigare och det måste bara testas!

Kan bli hur bra som helst mtp den spännvidd de båda besitter. Hyfsad utmaning på samma gång.

Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.

De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder :tungan) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig :gnissla, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.

Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.

De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder :tungan) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig :gnissla, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.

Tack! :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...