SF bilder på CBR900 sökes!

cbr_micke skrev:
Det e ju just det bästa från en motard du inte har, men snyggt bygge :)

Körställningen och att hojen är grymt lätt att leka med va det bästa med motard tyckte jag, och fightern har också dom två egenskaperna.

Sen har iofs motard fördelen att den är billig att köra omkull med, ska nog investera i en motorbur till bladen så blir den lite mindre ömtålig iaf :D

Känns som att vi börjar bli lite OT nu... Får be trådskaparen om ursäkt :)

MackeNo1 skrev:
Körställningen och att hojen är grymt lätt att leka med va det bästa med motard tyckte jag, och fightern har också dom två egenskaperna.

Sen har iofs motard fördelen att den är billig att köra omkull med, ska nog investera i en motorbur till bladen så blir den lite mindre ömtålig iaf :D

Det är lugnt..... :)

Har ju hittat den ultimata Fightern enligt mitt tycke!
Börjar riva hojen till helgen.. Sen blir det :yoparty :yoparty :yoparty

Peanutboy skrev:
Det är lugnt..... :)

Har ju hittat den ultimata Fightern enligt mitt tycke!
Börjar riva hojen till helgen.. Sen blir det :yoparty :yoparty :yoparty
Glöm inte att slänga upp en egen separat byggtråd med en massa bilder på hur du fixade allt.
Det finns flera som går i samma tankar om att bygga om sin blade. Och dom behöver lite råd & inspiration.

MackeNo1 skrev:

Det bästa tycker jag är vridet (motoregenskaperna) och möjligheten att sticka ut i gruset o leka också, iom oändligt med ställen och leka på :) :tummenupp

Men guuud sluta slänga upp bilder på mc åka, blir så tokig. Vill bara ut och bränna!

(vilken elak avsaknad av mc'n man får ibland) (måste iväg och torrbryta snart :)

Då får väl jag också bifoga en bild, CBR954 -03
Sitter lukas styrkrona med Magura fatbar styre.

Bifogat

• streetrace-370-24.jpg
    streetrace-370-24.jpg
    75.7 KB · Visningar: 100
  • streetrace-370-32.jpg
    streetrace-370-32.jpg
    72 KB · Visningar: 97
  • streetrace-373-31.jpg
    streetrace-373-31.jpg
    70.6 KB · Visningar: 98
Några gillade den och jag hade fler bilder. Wiseguy hade ju redan lagt upp den förra med.
Jaja. Fler bilder.

Bifogat

• bw1_gr.jpg
    bw1_gr.jpg
    96.8 KB · Visningar: 56
  • bw5_gr.jpg
    bw5_gr.jpg
    83 KB · Visningar: 61
  • bw8_gr.jpg
    bw8_gr.jpg
    74.7 KB · Visningar: 71
Vill du ha många bilder på streetfighters så kolla på denna sidan http://sickestbikes.dyndns.org/home.htm Välj bara "Honda 900 CBR Street" och någon fortsättning på det (t.ex. allemagne mono blabla eller angleterre eller nått) så finns där ett hundratal bilder på sådana.. finns på en jäkla massa andra hojar också. Seg sida bara...

Lite dålig bild, men det är kortad 929 bakdel på den.

Bifogat

• martin.jpg
    martin.jpg
    62.4 KB · Visningar: 96
lahi skrev:
Vill du ha många bilder på streetfighters så kolla på denna sidan http://sickestbikes.dyndns.org/home.htm Välj bara "Honda 900 CBR Street" och någon fortsättning på det (t.ex. allemagne mono blabla eller angleterre eller nått) så finns där ett hundratal bilder på sådana.. finns på en jäkla massa andra hojar också. Seg sida bara...

Kanon bra sida ju! Lite slö som sagt men mycket bilder....

Rigge skrev:
Lite dålig bild, men det är kortad 929 bakdel på den.

Hmm, har du byggt streetfighter? Vadan denna helomvändning.... :va

*/ ?>
Back