Sexsymbolen Vladimir Putin

haha, vilken macho president, väntar bara på att de ska spänna musklerna ännu lite till

"Den ryske presidenten har tidigare visat musklerna rent symboliskt när han utmanat USA:s planer på ett missilförsvar i Europa, när han skruvat åt gaskranarna till trilskande grannländer och när han utnämnt sig själv till världens enda sanna demokrat."

The images from Britain's Ministry of Defence show an encounter outside British airspace last Friday between the Royal Air Force's (RAF) new Typhoon F2 aircraft and one of several Russian Bear-H bombers.

The incident comes as Moscow seeks to raise its military profile. The encounter happened on the same day that Vladimir Putin, president of Russia, announced it was to resume the Soviet-era practice of continuous long-range bomber patrols on a permanent basis.

And earlier this month Russian air force generals said bomber crews had flown near the Pacific island of Guam, where the U.S. military has a base. U.S. planes were scrambled to track them.

Russian president announces plans for military aviation expansion

http://edition.cnn.com/2007/WORLD/europe/08/22/bomber.patrol/index.html?iref=mpstoryview

art.bomberpatrol.raf.jpg

Last edited:
Jag tycker snarare att den där presidenten är hyffsat läskig och att handelsnötterna som blev intervjuade i SVT som tycker att lumpen är kass och att försvaret borde avvecklas totalt, är skruvade i huvudet.

Ja, jag fick skinnställ direkct.

And earlier this month Russian air force generals said bomber crews had flown near the Pacific island of Guam, where the U.S. military has a base. U.S. planes were scrambled to track them.

Russian president announces plans for military aviation expansion

http://edition.cnn.com/2007/WORLD/europe/08/22/bomber.patrol/index.html?iref=mpstoryview

art.bomberpatrol.raf.jpg

eeek fel
inget US plan det där, en eurofighter från RAF

1.jpg

Typhoon from Number XI Squadron shadowing a Russian Bear-H aircraft over the North Atlantic on 17 August 2007.
så bilden visar inte händelsen i storyn, så rätt i text men fel bild.

vad nu detta har med ämnet att göra :näsblod
flygporr:)

Last edited:
vilken koll du har då, har du affischer med flygplan på väggen hemma eller?:D
bilden tillhör som sagt incidenten med RAF, senare så verkar de hade blivit nosade lite av amerikanarna också.

ryska muskler

nje men ett stort flygintresse :)
detta är ju två separata incidenter..

och jag menade vad mitt dravvel hade med tråden att göra :) :tummenupp

"Den ryske presidenten har tidigare visat musklerna rent symboliskt när han utmanat USA:s planer på ett missilförsvar i Europa, när han skruvat åt gaskranarna till trilskande grannländer och när han utnämnt sig själv till världens enda sanna demokrat."

Putin speaks out

"I´ll remind you"

Russian President Vladimir Putin compared the U.S. plans for missile defense to the Cuban missile crisis.

http://edition.cnn.com/video/#/video/world/2007/10/26/chance.putin.eu.cnn

alltid tyckt att Putin är sådär småläskig å lömsk, gammal KGB-agent som han är.

alltid tyckt att Putin är sådär småläskig å lömsk, gammal KGB-agent som han är.

går en fransk dokumentär om honom på SVT, del 2 på måndag

Fransk dokumentär från 2007. Sedan han valdes till president har Vladimir Putin systematiskt rensat ut sina motståndare och ersatt dem med lojala KGB-män. Kritiska medier har tystats. Oppositionen är svag. När den nya stormakten Ryssland ska byggas tycks alla medel tillåtna. Världen väntar. Vad ska Putin göra härnäst? Del 2 av 2: Från Kreml till KGB.

Förvånad över att ingen har undrat VAR någonstans han är muskulös?

Jag tycker mig enbart se en normalstor göbbe med lite mindre mage? :confused:

han är förjävla tuff den där putin, äntligen börjar det bli lite drama i världspolitiken :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back