Jag kan hålla kameran..rozen skrev:Jag kan filma så övriga på SH får se hur det går till!!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan hålla kameran..rozen skrev:Jag kan filma så övriga på SH får se hur det går till!!!![]()

så måste ju någon sköta belysningen också..Slappa skrev:Jag kan sköta ljudet![]()
//D
och smiska.. sminka förlåt.. artisterna.. 
philsson skrev:så måste ju någon sköta belysningen också..och smiska.. sminka förlåt.. artisterna..
![]()
man måste ju dela med sig sina erfarenheterOj här kommer ni med livade ideér ser ja... här är man borta en ynka timme och så missar man allt... attansIRON MAN skrev:Jag har ett vi kan använda![]()
![]()

Skit i det å häng med västeråsarna på onsdagskörning istället å gör nått vettigtwarrior skrev:Tack för alla härliga svar det blir ett hett projekt. och instruktionsvideo skulle man lätt kunna slänga upp på sidan.man måste ju dela med sig sina erfarenheter
TinaTjejen skrev:Skit i det å häng med västeråsarna på onsdagskörning istället å gör nått vettigt![]()
gurra snurra skrev:och den suger![]()
Miss_Orchidee skrev:Fråga inte bara gör det.....
Lura ut henne i garaget och sen gör du som vanligt bara....

freddexwing skrev:Min tjej brukar ropa bakifrån "Älskling, jag är i bara handduken nu..."
Då slår på jag crusiecontrollen på guldvingen, säger till den inbyggda DJ´n "lägg på lite soft-vax" och kryper bak i skinnsoffan...
/fredde
hmmm det finns ju redan handtag där..Flyer skrev:Tillbehör för den som vill öva...
Maria1980 skrev:Låter inte bekvämt alls...
Jag föreslår att Ni åker på hojen till en mysig, enslig plats & lägger ut en filt...![]()
![]()
osv... Så slipper Ni repa hela hojen.
(är det därför så många annonserar efter nya kåpor...?)

håkan skrev:Fast... flicka stående på fotpinnar o händer på styret funkar ypperligt det också

janoshki-jonaz skrev:RoLLER har säkert koll på detta då han verkar vara den perfekta killen i alla lägen....
RoLLER gör en samlag på hoj skola...
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil