Sex är överskattat :poll.

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

Är verkligen sex så viktigt

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Inte alls, det är en av få stunder i livet som jag faktiskt uppskattar.

Överskattat eller inte oavsett vilket så verkar det mesta bara handla om sex och pengar nu för tiden... :va

Men ska man nu har sex så är det bästa att ha det med nån man älskar, och att ha sex med nån man älskar är nog ofta ganska underskattat...
Det som gäller nu för tiden är att släpa hem nån random brud från krogen över en natt för att sen gå vidare till nästa då får man nog räkna med dåligt sex tyvär...

Överskattat eller inte oavsett vilket så verkar det mesta bara handla om sex och pengar nu för tiden... :va

Men ska man nu har sex så är det bästa att ha det med nån man älskar, och att ha sex med nån man älskar är nog ofta ganska underskattat...
Det som gäller nu för tiden är att släpa hem nån random brud från krogen över en natt för att sen gå vidare till nästa då får man nog räkna med dåligt sex tyvär...

Hur gammal är du egentligen? Så där har det ju varit sen slutet av 60-talet.

:confused:

ps. Knulla är bäst!!! ds.

Ligga e kul. Att vakna brevid en humanoid man inte känner och sedan vara tvungen att knipa ballongknuten tills skapelsen gått av ren artighet är inge kul.

Ligga e kul. Att vakna brevid en humanoid man inte känner och sedan vara tvungen att knipa ballongknuten tills skapelsen gått av ren artighet är inge kul.

En grej som vore jäkligt kul men som ja tyvärr inte testat än är när man har ett wan najt ständ så ser man till att vakna först. Man går upp skiter på en tallrik och pissar i ett glas, serverar snyggt i köket med bestick och lämnar en lapp, "tack för igår älskling, jag bjuder på frukost"

tyvärr så brukar ja inte vara så snabb upp på mornarna, måste öva..

Överskattat - nej. Underskattat - ja...

då har du inte haft "bra" sex då... mao.

Sex är inte överskattat men det där med att släpa hem någon som jag egentligen inte är så sugen på kan kvitta. Sex ska vara bra och hett om det ska vara något att ha.

Jag vet inte men jag kanske börjar bli för gammal...nää det kan inte stämma jag är ju inte ens 30 än, men jag ska jag välja mellan dåligt sex och vara utan så väljer jag hellre att vara utan.
Jag har inte haft stora krav här i livet men nu är det fan dags. :rock

Ja, så blir de feta av dem också. :D

Det stämmer då inte, har inte varit med om någon tjej som har gått upp i vikt av p-piller, eller så har jag haft tur...fan vad jag saknar mitt ex nu, kanske dags att ta upp kontakten igen...vad säger SH-panelen? ;)
Nej jag tror jag lägger ner den tanken, hon är nog lycklig som hon är utan mig. :)

Last edited:
fan vad jag saknar mitt ex nu, kanske dags att ta upp kontakten igen...vad säger SH-panelen? ;)
Nej jag tror jag lägger ner den tanken, hon är nog lycklig som hon är utan mig. :)

Det finns en jättebra regel, man spelar aldrig returmatch!

Var man den som vann första riskerar man att det blir lika.
Var man den som förlorade första riskerar man att bli dubbel förlorare.

Dessutom ska man inte klösa i gamla sår!

Det finns en jättebra regel, man spelar aldrig returmatch!

Var man den som vann första riskerar man att det blir lika.
Var man den som förlorade första riskerar man att bli dubbel förlorare.

Dessutom ska man inte klösa i gamla sår!

Ojoj, det här blev djupt. ;) Jag varken vann första eller förlorade första i det fallet, däremot förlorade jag den största kärleken hittils i mitt liv och det beror till stor del på mig själv då jag söp en del på den tiden eftersom jag hade det svårt själv och förlorade en hel del kompisar i onödan (totalt meningslösa dödsfall). dock försökte jag kompensera detta genom att sluta med spriten och ställa upp för min flickvän på alla tänkbara vis men det fungerade tydligen inte ändå. Numera är jag lyckligt singel även om jag saknar mitt ex.

Helt klart.

När man måste vara utan är det jobbigt en dag eller två. Sen kvittar det.
När man väl gjort det och torkar bort det värsta kladdet ställer man sig frågan "är det verkligen så hEftigt?"

En handtralla går minst lika bra egentligen.
Mindre söl dessutom.

Stoppa P-pillret, dom förstör ungdomen! :mad:

Avesst sörru
[YOUTUBE-ID]U0kJHQpvgB8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...