Sex är överskattat :poll.

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

Är verkligen sex så viktigt

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Det där va inte ens kul...

Förlåt :gråta Fast lite kul tycker jag att det var...

Edit/ Är det inte sex med fula brudar som är överskattat? Många säger att de är så pigga på att ha sex men jag vettefan. Eftersom de är så fula så har de fått väldigt lite träning och är ganska så kassa på det?
Jag vet ju så klart inte eftersom jag aldrig har testat detta, men någon måste ju ha erfarenhet i ämnet med tanke på hur många fula ungar det finns.

Last edited:
Har vid ett tillfälle haft så dåligt sex och sexpartner att jag redan under akten undrade vad fan jag sysslade med :näsblod dessutom fick jag grov klaustrofobi när hon red mig... och jag som aldrig brukar ha klastrofobi :va

Mer (bra) åt folket! :yoparty
Skulle antalet moralkärringar (av alla sorters kön och åldrar) minsta radikalt och världen bli en trevligare plats

Förlåt :gråta Fast lite kul tycker jag att det var...

Edit/ Är det inte sex med fula brudar som är överskattat? Många säger att de är så pigga på att ha sex men jag vettefan. Eftersom de är så fula så har de fått väldigt lite träning och är ganska så kassa på det?
Jag vet ju så klart inte eftersom jag aldrig har testat detta, men någon måste ju ha erfarenhet i ämnet med tanke på hur många fula ungar det finns.
Fast, snygga brudar har en tendens att tro att det räcker med att vara just snygg, sen är dom tidernas tristaste i sängen.

En grej som vore jäkligt kul men som ja tyvärr inte testat än är när man har ett wan najt ständ så ser man till att vakna först. Man går upp skiter på en tallrik och pissar i ett glas, serverar snyggt i köket med bestick och lämnar en lapp, "tack för igår älskling, jag bjuder på frukost"

tyvärr så brukar ja inte vara så snabb upp på mornarna, måste öva..

Lagom kul om man är hemma hos sig själv och sedan får äta sin frukost i ensamhet sedan tjejen blivit skogstokig, rusat ut och berättat för hela Facebook vilket vidrigt svin man är.

Nej tack. Det var inte en djävligt kul grej någonstans utan bara extremt dåligt omdöme :huvet

Haha, (en grymt snygg) tjejkompis gjorde det smarta draget att dagen efter ett ONS påpeka för killen att det var nog dags för honom att sticka från hennes lägenhet (hon låg kvar i sängen och han kom ut från toaletten). Killen garvar och påpekar att dom är hemma hos honom... Så det blev hon som fick ta sitt pick å pack och hoppa ut från balkongen (1 1/2-våning) :rofl

Ligga e kul. Att vakna brevid en humanoid man inte känner och sedan vara tvungen att knipa ballongknuten tills skapelsen gått av ren artighet är inge kul.

Somna klockan två med en tia, vakna klockan tio med en tvåa..

Å andra sidan med tanke på hur skev sexualbild vissa verkar ha nuförtiden (en hel generation uppväxt med internetporr liksom) är väl risken större att man somnar klockan två med en tia och vaknar med en tia i tvåan.

Somna klockan två med en tia, vakna klockan tio med en tvåa..

Å andra sidan med tanke på hur skev sexualbild vissa verkar ha nuförtiden (en hel generation uppväxt med internetporr liksom) är väl risken större att man somnar klockan två med en tia och vaknar med en tia i tvåan.

Hahahahahahaha... ROTFLMAO

Det bästa med sex är ju att man träffar en massa trevligt folk:tummenupp

Dåligt sex är överskattat. Då har jag hellre inget sex. Bra sex är däremot absolut inte överskattat, utan snarare essentiellt. Tyvärr verkar bra sex inte vara alla förunnat.
Sex kan aldrig vara dåligt. Det kan bara vara bra eller mindre bra.

Är du oskuld? Konstig fråga annars....:va

Lurigt det blev när trådrubriken vinklar det åt ett håll och sen pollen åt en annan. Kan tänka mig att måna röstade fel, samt att många tyder pollens resultat efter rubriken... Någon som hänger med?! :va

Lurigt det blev när trådrubriken vinklar det åt ett håll och sen pollen åt en annan. Kan tänka mig att måna röstade fel, samt att många tyder pollens resultat efter rubriken... Någon som hänger med?! :va

Jag röstade på bägge för att vara säker på att inte rösta fel :tuttar :mad:

Haha, (en grymt snygg) tjejkompis gjorde det smarta draget att dagen efter ett ONS påpeka för killen att det var nog dags för honom att sticka från hennes lägenhet (hon låg kvar i sängen och han kom ut från toaletten). Killen garvar och påpekar att dom är hemma hos honom... Så det blev hon som fick ta sitt pick å pack och hoppa ut från balkongen (1 1/2-våning) :rofl
Ledsnade hon på livet efter den missen, eller hade hon nån annan bra anledning till att hoppa ut från balkongen? :va

Hur mycket brukar du få betala? :va
Vad är skillnaden mellan att köpa middag, en massa drinkar, dyrt inträde mm å inte va säker på att det ger något, jämfört med att betala nån direkt å vara säker på utdelningen?

Fast därmed inte sagt att jag försvarar eller gillar nån av dom varianterna :fakta

Ledsnade hon på livet efter den missen, eller hade hon nån annan bra anledning till att hoppa ut från balkongen? :va

Haha, nej nej, var mest att hon ville slippa springa igenom hela studentlängan för att komma hem, "smidigare" att (försöka) smyga iväg bakvägen.

Är grymt skönt på morgonen efter en kväll med mycket dricka att "slå en sjua". Ett underskattat nöje.

Vilka muppar är det som svarar NEJ på frågan???
Det finns ett tillfälle då sex inte känns så angeläget och det är den närmsta tiden efter att man kommit (läs 8,5 minuter).....då är man mest sugen på chocklad. Sen är det på´t igen!!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park