Hellraider
Metal is forever!
- Gick med
- 19 Nov 2003
- Ort
- The westcoast
- Hoj
- R1:a -01(såld)TT600R(Såld)Hade en R1:a -00 (Stulen!)Numera en ZX9R Grön såklart!
Tjena SM Lovers
Har just nu en R1:a, men funderar starkt på att byta till en Ktm sm p g a
försäkringkostnaderna på sporthojar
Min fråga är.Ska ha en hoj, mest för att leka med inne i stan men även lite utflykter på krokiga vägar
KTM:s 525 exc hur är service intervallerna på en sådan, kanske inte är värt att saffa en sådan om man får meka halva sommaren, va vet jag, vad tycker ni
Funderar även på en ktm 625:a, kanske är bättre?Den måste ju ha jävligt låg försäkringspremie "25Kw", men den ska ju tydligen gå att ta bort så man får betydligt fler hästar
Vad rekomenderar ni som kan nått om sm, man är ju rätt grön själv än så länge!!
Tackar för öpplysningar
Hellraider
Har just nu en R1:a, men funderar starkt på att byta till en Ktm sm p g a
försäkringkostnaderna på sporthojar
Vad rekomenderar ni som kan nått om sm, man är ju rätt grön själv än så länge!!
Tackar för öpplysningar
Hellraider