Tja! Hade hojjen inlämnad för 2000mila service för typ 2-3 veckor sen samt byte av lameller o tryckplatta eftersom den börjat slira rätt ordentligt på kopplingen. Fick tillbaka den inga problem förutom att oljelampan lös dan efter.
Blev lack o ringde o fråga hur den kunde göra de så här dan efter sevice..fick ett amatörsvar om olika nivåer i olika modeller. Fyllde på en skvätt o tänkte inte mer på de,de kanske hade missat de skitsamma de tar jag..allt annat va ju fixat..
Nu till saken, va ute o körde igår o träna på o hjula och fanskapet börjar slira igen..OMÖJLIGT tänkte jag,nya lameller borde ju hålla lite längre än 2 veckor.
Åkte ilsket till Yamaha butiken (nämner inte vilken men den ute vid Hälla
) Går in o ifrågasätter hela servicen och även lamellbytet rätt irriterad.
De förstår inte hur de kunnat hända o lovar att kolla på den så fort som möjligt..NU säger jag!! Vi har mycke o göra nu o bla bla bla svarar han..Härjar lite till o de lovar o kolla imorgon bitti!!
Nån som vart me om liknande?? Kan de gjort en fuling med lamellbytet..tycker de borde hålla lite längre än nån vecka, har inte kört speciellt mycket..
Blev lack o ringde o fråga hur den kunde göra de så här dan efter sevice..fick ett amatörsvar om olika nivåer i olika modeller. Fyllde på en skvätt o tänkte inte mer på de,de kanske hade missat de skitsamma de tar jag..allt annat va ju fixat..
Nu till saken, va ute o körde igår o träna på o hjula och fanskapet börjar slira igen..OMÖJLIGT tänkte jag,nya lameller borde ju hålla lite längre än 2 veckor.
Åkte ilsket till Yamaha butiken (nämner inte vilken men den ute vid Hälla
) Går in o ifrågasätter hela servicen och även lamellbytet rätt irriterad. De förstår inte hur de kunnat hända o lovar att kolla på den så fort som möjligt..NU säger jag!! Vi har mycke o göra nu o bla bla bla svarar han..Härjar lite till o de lovar o kolla imorgon bitti!!
Nån som vart me om liknande?? Kan de gjort en fuling med lamellbytet..tycker de borde hålla lite längre än nån vecka, har inte kört speciellt mycket..