Seriösa spekulanter??

Dessa människor har en förmåga att sedan själv begära sjuka priser och hålla stenhårt på sitt pris,jääävla gnidna jävlar och hatar såna fattiglappar.Är det ett bra MARKNADSPRIS på obkjektet som är bra så betala men icke då...gnidna jävlar som ska pruta,pruta.

Även om du brukar lite väl starka ord så måste jag hålla med, jag har själv sett en trend att de som måste pruta tills det faktiskt blir pinsamt att vara med som bystander, själva vägrar att pruta öht om dom själva säljer något, till och med om dom säljer nåt till en kompis!

Sen är det ju så att en vara med rätt pris inte kräver prutning, ta bara min CBR 1000F, köpte den till annonserat pris 35000:-, samma årsmodell och miltal på blocket och dom begär 50-60000:-, jag hade inte en tanke på prutning...

Även om du brukar lite väl starka ord så måste jag hålla med, jag har själv sett en trend att de som måste pruta tills det faktiskt blir pinsamt att vara med som bystander, själva vägrar att pruta öht om dom själva säljer något, till och med om dom säljer nåt till en kompis!

Sen är det ju så att en vara med rätt pris inte kräver prutning, ta bara min CBR 1000F, köpte den till annonserat pris 35000:-, samma årsmodell och miltal på blocket och dom begär 50-60000:-, jag hade inte en tanke på prutning...

Ja du ser,även du känner igen dig i det jag skrev.
Tyvärr kan man inte alltid försköna text med diplomatiska ord:tummenupp

Hallå där:tummenupp

Jodå ännu finns det hopp för bra spekulanter. Sålde min 12a idag till en kille som ringde igår ställde relevanta frågor, jag berättade ärligt hur hojen såg ut och visst jag fick pruta ner en del men det blev helt ok. Sagt o gjort snubben kom ner, provkörde, cashade och åkte hem alla glada och nöjda:D

Ni väntar bara en färd till Gtb och hämta hem " Busan ":yoparty ska bli fan så kul hoppas nu våren tar ett fast grepp snart.
På återseende

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...