Ser ut som ett maktskifte!

[- sNaIjK -] skrev:
2467368 Sverigedemokraterna (sd) tycks göra ett starkt val i flera kommuner i södra Sverige. Med fem av 22 distrikt räknade i kommunalvalet i Landskrona har sd 25 procent. I 14 av 164 räknade Malmödistrikt har sd 6,4 procent.

:yoparty

Tycker du det är bra för att du är rasist själv eller hur resonerar du?

[- sNaIjK -] skrev:
2467368 Sverigedemokraterna (sd) tycks göra ett starkt val i flera kommuner i södra Sverige. Med fem av 22 distrikt räknade i kommunalvalet i Landskrona har sd 25 procent. I 14 av 164 räknade Malmödistrikt har sd 6,4 procent.

Det är tragiskt och visar på att något är fel i samhället.

Att Nazistpartier får mätbara resultat och att vi har kommunister i riksdagen är riktigt illa.

Hoppas på förändring i landet till nästa val så vi slipper VPK och SD.

[- sNaIjK -] skrev:

Fyfan. Skåningarna kan ju inte ens rösta som normalt folk.

Hejdå komunismens förtryck och hej kapitalismens möjligheter.

Halogen skrev:
2467399 Fyfan. Skåningarna kan ju inte ens rösta som normalt folk.

verkar som om hela sverige inte kan rösta för fortfarande sitter kommunisterna kvar i riksdagen.

zykl0n skrev:
2467395 Det är tragiskt och visar på att något är fel i samhället.

Att Nazistpartier får mätbara resultat och att vi har kommunister i riksdagen är riktigt illa.

Hoppas på förändring i landet till nästa val så vi slipper VPK och SD.
Nu försvara inte jag nått men nazist parti va väll att ta i?

A_o_D skrev:
2467409 verkar som om hela sverige inte kan rösta för fortfarande sitter kommunisterna kvar i riksdagen.
:fakta

Last edited:
Freddola skrev:
2467391 OJOJOJ äntligen vinner högerblocket :D

oj oj, undrar om du kommer att köra hoj till nästa säsong, men du kanske kör oförsäkat:D, det kommer att bli dyrt för dig att försäkra din kinafiddy om moderaterna vinner men ack fy blä och svinkoppor så verkar det bli så

prulle skrev:
2467410 Nu försvara inte jag nått men nazist parti va väll att ta i?

:fakta

Tittar man på var de har hämtat pengar och vilka anhängare de har så är steget litet.

Men nu ska vi inte gräva ner oss i det!

VI VANN! :tummenupp :tummenupp

Synd att man inte är fastighetsägare och allmän påve på börsen, då hade man ju blivit rik under den kommande perioden, men å andra sidan sett så blir jag ju inte fattiglapp heller som ensamstående flerbarnsföräldrar å långtidssjuka riskerar bli. Värst av allt är ändå pajjas fånen i Kd, nu sparkar jag fanimig sönder TV'n. Over and out! :trött

zykl0n skrev:
2467428 Tittar man på var de har hämtat pengar och vilka anhängare de har så är steget litet.

Men nu ska vi inte gräva ner oss i det!

VI VANN! :tummenupp :tummenupp
Sant därför det inte skulle falla mig in att rösta på dom trotts att jag börjar ledsna på vår invandringspoletik.

Men som sagt vi ska inte gräva ner oss i det.

general skrev:
2467416 oj oj, undrar om du kommer att köra hoj till nästa säsong, men du kanske kör oförsäkat:D, det kommer att bli dyrt för dig att försäkra din kinafiddy om moderaterna vinner men ack fy blä och svinkoppor så verkar det bli så
Duu tror inte sossarna hade "offrat" sig att gå med på det annars? Och mp hade förstås vart jätte negativa och komunisterna förlåt vänstern ser väll hälst att staten ska äga den.

RandomHero skrev:
2467475 fan va trött ja blir på sånt där jävla skitsnack..förklara dig

Jaså du menar att jag har fel? fan va trött ja blir på sånt där jävla skitsnack..förklara dig

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025