Ser ni world's wildest police videos på ZTV ?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Ser ni på world's wildest police videos som går på ZTV ?
Går iallafall torsdagar kl 19:00 ,kanske fler dagar i veckan.
Verkligen vilda bil jakter,skottlossning osv,idag var där även en mc förare som blev jagad o sen klotade.

Verkar gå typ varje dag tycker jag, alltid då man käkar och sitter och bläddrar.
klart spännande men klarar knappt av deras "Coming Up Next on Words..." hela tiden.

Japp, går varje dag... kl 19. :banana
Perfekt att ha som bakgrund medans man t ex läser lite på SH.. då hör man när "nukommerdetsnart-snuttarna" är över och kan titta en liten stund igen.. :)

Såg också avsnittet med motorcykeln. Såg ut som om polisbilen stod stilla när mc:en gasade ifrån. Har varit ett flertal olika motorcyklar, även sporthojar har jag sett.

H4 skrev:
Såg också avsnittet med motorcykeln. Såg ut som om polisbilen stod stilla när mc:en gasade ifrån. Har varit ett flertal olika motorcyklar, även sporthojar har jag sett.

Slutar alltid med en klotning...

H4 skrev:
Inte om man är gåstrajder :klappar
Nä han försökte ju springa ifrån polisen i sommras... syntes ju på nyhterna...

Eller var det inte så Patrik? :va

Och han bor ju inte i USA eller....

SENSEI skrev:
Nä han försökte ju springa ifrån polisen i sommras... syntes ju på nyhterna...

Eller var det inte så Patrik? :va

Och han bor ju inte i USA eller....
Haha, ja vad fan va det, filmsnutten då han leder hojen och fabbropolisen putter på..
Kan man få en dålig ursäkt i alla fall No:1? :D

Har änna glömt av vad som sas om det..

hållundan skrev:
Sämsta dyngan jag sett. Moralkakorna haglar.

Typiskt Amerikanst program...
Ja, och hur kan ett program innehålla så mycket "coming up next".
Inte så lite reklam dom måste slänga in over there...

Hultan skrev:
Ja, och hur kan ett program innehålla så mycket "coming up next".
Inte så lite reklam dom måste slänga in over there...
Sen att de visar hela scenen/sekvensen 18 gånger om gör ju inte programmet roligare direkt.

hållundan skrev:
Sämsta dyngan jag sett. Moralkakorna haglar.

Typiskt Amerikanst program...

Provat utan ljud? Dra på lite schysst crusty demons of dirt soundtrack och låtsas det är någon grym motor film...

Fast de åker alltid fast?!

Såg nån igår när nån lirare kasta molotov på några snutar i en trappuppgång? Låg o vred mig på golvet.. Sån dramatik!! :3freak

tjockisbulle skrev:
Verkar gå typ varje dag tycker jag, alltid då man käkar och sitter och bläddrar.
klart spännande men klarar knappt av deras "Coming Up Next on Words..." hela tiden.
Så sant så,håller med det är lite överdrivet mycket Coming Up Next och endel
video scener ältas fram o tillbaka.

Tycker att poliserna i USA är rätt hänsynslösa när de tacklar bilar av vägen. Såg i dag när de prejade ner en bil med ungdommar av vägen så att bilen slog runt. Ett par av personerna slungades ut ur bilen men överlevde utan skador eftersom de landeade på det citat "mjuka gräset". Undrar hur många filmer med avknuffade bilar de måste titta igenom för hitta en där föraren inte får allvarliga skador/dör.
Också kul å så hur de släpar på en passagerare som i en biljakt flugit ut när bilen karchade. Poliserna kan nog inte ens stava till nackskador.

Och alltid så vinner ju polisen. Iofs så var det ju en som kracha sin bil så att han flög ner i ngn flod och dog, men då hade ju polisen inte rört han. Men det skulle de ju lika gärn kunnat ha gjort med samma utgång.

Sammanfattningsvis så kan det reela straffet för fortkörning i USA bli dödsstraff.

tjockisbulle skrev:

Håller med att det är grymt jobbigt att lyssna på den där jäkla "kommentatorn"...visst är han skratteretande i början när han pratar om att "nobody can escape the law", "he will think twice before he does that again" yada yada diverse löjliga klyschor för att försöka få det verka häftigt, men efter ett tag blir det bara jobbigt och löjligt.

Känns så där läskigt amerikanskt...brrr...nä, har sett det någon gång i brist på annat, men det är inget jag sätter klockan för precis....

Jag tittade igår på motorcykeljakten.. nått som slog mig va att ibland lät motorcykeln som en 2t cross och ibland som en rad4. Verkar som de klippt och klistrat rätt friskt på ljudspåret :D

Shogo skrev:
Jag tittade igår på motorcykeljakten.. nått som slog mig va att ibland lät motorcykeln som en 2t cross och ibland som en rad4. Verkar som de klippt och klistrat rätt friskt på ljudspåret :D
Tänkte också på det... Försökte komma underfund med var det var för hoj...
Men ljudet var skumt....

McFille skrev:
Håller med att det är grymt jobbigt att lyssna på den där jäkla "kommentatorn"...visst är han skratteretande i början när han pratar om att "nobody can escape the law", "he will think twice before he does that again" yada yada diverse löjliga klyschor för att försöka få det verka häftigt, men efter ett tag blir det bara jobbigt och löjligt.QUOTE]

Åk till usa!
Jag blev less på deras tjat efter typ 2-3 dygn.
En dag på epcot sedan var man förstörd!

Ja det e lite kul. Synd bara att det e ett sånt jävla tjat om vad som kommer senare i programmet bara, man blir ju knappt trött på att höra det. Det e fan mera sådant än vad det e action.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg