Ser ni world's wildest police videos på ZTV ?

Instämmer i vad somliga sagt här innan: Klyschigt amerikanskt!
Alltid till lagens favör och aldrig några misslyckanden.
Men polisen i USA måste ha väldigt många utbildningar och kurser för sina konstaplar, eftersom dom alltid är "special trained" för det som just sker i bild. T.ex "The carthief drives up on a sidewalk, but for the special trained sidewalk-driving officer..." :rolleyes: Fast dom flesta har nog drillats hårt i "Find-a-donutplace-in-shortest-time training".

Det som jag stör mig mest på är nog "Här färdas brottslingen i livsfarligt höga hastigheter uppemot 130km/h" också får man se en scen där någon kör på en motorväg med gles trafik.. :3freak

CayLe skrev:
Det som jag stör mig mest på är nog "Här färdas brottslingen i livsfarligt höga hastigheter uppemot 130km/h" också får man se en scen där någon kör på en motorväg med gles trafik.. :3freak

Nu tänker du kanske på "Den tar vi, sa polisen"

Det programmet kan inte vara på riktigt.

Gustav1 skrev:

Orkade inte citera på engelska, det kommer från worlds wildest bla bla på ztv.

såg ett avsnitt där en hoj blev påkörd bakifrån efter att ha flytt ett tag...
komentarerna var klockrena! Typ "the police-cruiser doesn´t stand a chance...there is no way this 3000 lbs car can stop as quickly a 800 lbs bike..."

det var ingen guldvinge de jagade kan jag säga...
800 lbs = 363.64 kg

jo tjena :rolleyes:

Skittråkigt program med dassiga bilder som dessutom mest är repriser som redan snurrats ett par varv.

Å ni som gnäller på att de bara visar när snuten "vinner", hade ni förväntat er något annat?
Hyr "Nu blåser vi snuten" istället :lol

Har ni sett gettaway in lappland då dom drar snuten med skoter?

De pålagda däckskriken och kraschljuden går inte av för hackor heller.
Fullt hollywoodskrik på gräsmattorna med de proffesionella superutbildade ofelbara poliserna som jagar de slemma skurkarna som alltid alltid åker fast.

Gustav1 skrev:

Det är nästan ännu fånigare, "här försöker tjuven döda en oskyldig bilist" osv när man ser på bilden att det inte händer ett skit egentligen.

Poacher skrev:
De pålagda däckskriken och kraschljuden går inte av för hackor heller.
Fullt hollywoodskrik på gräsmattorna med de proffesionella superutbildade ofelbara poliserna som jagar de slemma skurkarna som alltid alltid åker fast.

Verkligen. Samma jävla(ursäkta) ljudeffekter hela tiden. Man känner igen de från datorspel och filmer. Men det värsta är ändå scenerna där han presenterar vad som kommer hända i programmet. Där det springer runt poliser på ett fruktansvärt uppenbart iscensatt sätt. Och så moralkakorna, och den malliga tonen. AAAAAAAAAAAHH!!!!!! :4skrika
Men klippen är roliga. Skadeglädjen är den sanna glädjen som man säger. Man hade klarat sig utan gubbtjyvens makabert klyschiga kommentarer

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg