Semilive,från,Gelleråsen

stort tack för en riktigt rolig race helg med en andra plats och en sjätte plats.
karriärens första pole och första pallplats.

///Danne Alstergren r600

Tack alla funkisar och övrig personal för en mycket välarrangerad helg. Här var hojarna borta ur sandfållorna innan de hjulat färdigt!:tummenupp

Synd för mästerskapet att Otto kraschade på kvalet, hoppas att han mår bra.

Ja, med tanke på hur många varv han snurrade så är en skadad fot en ganska billig betalning för kroppen.

Jag hoppas att vi hittade alla vitala delar till hojen. Gropen som han gjorde kunde man ha gömt en 125:a i. :D

Ja, med tanke på hur många varv han snurrade så är en skadad fot en ganska billig betalning för kroppen.

Jag hoppas att vi hittade alla vitala delar till hojen. Gropen som han gjorde kunde man ha gömt en 125:a i. :D

En kota i nacken är trasig med men det är tydligen inte så farligt :näsblod

Den hojen har varit bra mycket högre upp i luften vid tidigare flygturer så det ska nog gå att få ihop den även den här gången!

Någon som har bilder på vurpan?

Den hojen har varit bra mycket högre upp i luften vid tidigare flygturer så det ska nog gå att få ihop den även den här gången!

Krya på dig!
Det går fort i den kurvan!!!:näsblod

Funkisarna var kanon men i Rookie 1000 söndagsrace fick en hoj ligga kvar precis utanför banan. Vet inte varför de inte tog bort den?

Tokigt läge och bara ett eller kanske två varv kvar.

Men framför allt det tokiga läget. Funkisarna i Ejes hade varit tvungna att stå på banan med ryggen mot trafiken för att få bort den. Hojen låg så att säga i skottvinkeln.

I övrigt upplevde jag att våra gula flaggor respekterades bra av nästan alla. Om den före slog av så utnyttjades det inte (så mycket) av de som jagade. :Bugar

Funktionärerna var och är alltid guld på G-åsen!

Tråkigt att höra om nacken. Hoppas du slipper få några men.

Ja, både du och hojen landade ju ganska mjukt och när vi väl fått bort allt gräs så var den ju lätt flyttbar.

Vem var det som tog ett TOK ytterspår genom hela depå kurvan?
Jag satt med hjärtat i halsgropen var en 1-2dm kvar till att åka på gruset genom hela kurvan=)

Tänker du på R600 så var det jag, tänkte satsa på yttern och kom in lite för fort så jag fick bara inte in hojen. Satt själv med hjärtat i halsgropen iaf. :näsblod

stort tack för en riktigt rolig race helg med en andra plats och en sjätte plats.
karriärens första pole och första pallplats.

///Danne Alstergren r600

Grattis och bra kört :tummenupp

Last edited:
Stensmos körning i race 2 är imponerande, och samtidigt pinsam för övriga 250-förare.

Lika ödmjuk som vanligt Bernström. På alla andra klasser låg varvtiderna inom sekunden eller? Jag vet att jag är slö OCH långsam, men jag har roligt ändå.

Det enda som var pinsamt på hela helgen var ert hejdlösa dravel. Kom ihåg att kvantitet inte alltid slår kvalitet.

/Pär

Jag håller med dig din lilla uppviglare!:D
Funkisarna var helt suveräna...speciellt i Ejjes där jag vurpa.
När jag hoppade på skamkärran o skulle lägga ner handskarna i hjälmen så hade Thomas som stod funkis där lagt en kexchoklad i hjälmen:tummenupp

Tack till alla andra funktionärer och tävlings ledningen för en grymt bra tävlings helg
/Mange

Funkisarna var kanon men i Rookie 1000 söndagsrace fick en hoj ligga kvar precis utanför banan. Vet inte varför de inte tog bort den?

Tänker du på R600 så var det jag, tänkte satsa på yttern och kom in lite för fort så jag fick bara inte in hojen. Satt själv med hjärtat i halsgropen iaf. :näsblod

Ok så det var du!
Ja jävlar vad jag väntade på att det skulle gå åt pipan man såg även du körde på en massa gammalt gummi o skit då den slängde o for.
Greppet därute kan ju knappast ha varit optimalt=)
Snyggt räddat iaf:tummenupp

Kexchoklad

Ja! Tänk vad folk gör för en kexchoklad.
Hoppas du fick ordning på hojen fort Mange.

Ha´re
Bettan

Jag håller med dig din lilla uppviglare!:D
Funkisarna var helt suveräna...speciellt i Ejjes där jag vurpa.
När jag hoppade på skamkärran o skulle lägga ner handskarna i hjälmen så hade Thomas som stod funkis där lagt en kexchoklad i hjälmen:tummenupp

Tack till alla andra funktionärer och tävlings ledningen för en grymt bra tävlings helg
/Mange

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...