Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kör precis som jag japanskt och vi kommer aldrig att förståHultan skrev:Vad är fett med den?

sandstream skrev:Du kör precis som jag japanskt och vi kommer aldrig att förstå![]()

sandstream skrev:Du kör precis som jag japanskt och vi kommer aldrig att förstå![]()

Plåtniklas skrev:Jag kör italienskt och ser inte heller riktigt det feta.![]()
Folköl skrev:Italienskt kvalitet = droppa olja![]()
crashtestdummy skrev:såg en feting monster i Italien förra veckan som jag ville dela med mig av.

crashtestdummy skrev:såg en feting monster i Italien förra veckan som jag ville dela med mig av.

tittar man närmare på bilarna så förstår man hur man gör,Lurch skrev:Jorå, den var helt ok. Jag gillar personligen inte titan, det ser så grått och trist ut. Sen är det väl så jäkla hårt så att om man vurpar så pajar ramen istället för fotpinnen. Eller?
Jag blir däremot riktigt impad av fickparkeringen i bakgrunden, hur fan gör de där italienarna???![]()
Det vore kul att se samma situation i Sverige...crashtestdummy skrev:tittar man närmare på bilarna så förstår man hur man gör,
jag stannade ibland och tittade hur dom gjorde också.
1. klättar över den dubbelparkerade bilen utanför, in i sin egen.
2. tutar tills den dubbelparkerade bilens ägare kommer,
3. grälar med honom i 1 min. (verkar obligatoriskt, men ingen verkar bli riktigt arg)
4. kör fram och puttar den främre bilen frammåt,
5. backar och puttar den bakre bilen bakåt, (ingen parkerar med växel i?)
6. får hjälp att köra ut av någon på trottoaren som klappar på taket samma sekund som man kör in i en bil.![]()
crashtestdummy skrev:såg en feting monster i Italien förra veckan som jag ville dela med mig av.
anol70 skrev:Det vore kul att se samma situation i Sverige...![]()

crashtestdummy skrev:tittar man närmare på bilarna så förstår man hur man gör,
jag stannade ibland och tittade hur dom gjorde också.
1. klättar över den dubbelparkerade bilen utanför, in i sin egen.
2. tutar tills den dubbelparkerade bilens ägare kommer,
3. grälar med honom i 1 min. (verkar obligatoriskt, men ingen verkar bli riktigt arg)
4. kör fram och puttar den främre bilen frammåt,
5. backar och puttar den bakre bilen bakåt, (ingen parkerar med växel i?)
6. får hjälp att köra ut av någon på trottoaren som klappar på taket samma sekund som man kör in i en bil.![]()
ozeo skrev:skulle mörda
skulle de va samma sak i sverige hade jag ägt en hög fet pickup med stålbågar runtom![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |