Seksuell läggning

Vad är du?

• Antal röstningar
    0
FreddaAbborre skrev:
Bara jag som tror mig kunna gissa utgången på den här pollen?!

Tja... RFSL säger väl att 20% av alla människor är homo- eller bisexuella. Måste ju stämma ganska bra även här. :rolleyes:

Markus skrev:
Ja har ju inte ens ljuget. :gråta
Jävla ni. :mad:
Ja vill ha min avatar själv, den är en del av min personligghet.

Noli_BS

Betyder det där att Noli är ditt smeknamn och att du är BS? Interesting.
Det där 66.4% då (ellervarenustod), betyder du att det är 66.4% damer som gäller och 33.6% herrar? Är det måntro omvänt?

Starstriker skrev:
Noli_BS

Betyder det där att Noli är ditt smeknamn och att du är BS? Interesting.
Det där 66.4% då (ellervarenustod), betyder du att det är 66.4% damer som gäller och 33.6% herrar? Är det måntro omvänt?

Noli? Vad menar du nu? :va
66,4 är vilken opinionsgrupp jag tillhör, ger inga detaljer nu då forumet inte är moget att hantera homosexualitet och islam i samma tråd. :hihi

Markus skrev:
Hyfsat misstänkt att fråga så. :rofl
Oh noes, han säger att jag är en såndär bög! vad äckligt! passa dig så jag inte plcokar fram min ketting okk slår dig i tacket!

:rolleyes:

frågan kvarstår, varför skulle RFSLs statisik vara skitsnack?

Markus skrev:
Ja vill ha min avatar själv, den är en del av min personligghet.

Det är ju i stort sett regnbågsflaggan du har på din avatar. Kändes det skönt att komma ut ur garderoben?

honkiie skrev:
För att jag är övertygad att 20% av befolkningen inte är gay.

det är inte RFSL som ljuger, det är John:

"Den befolkningsbaserade undersökningen Sex i Sverige (1996) mätte några variabler om praktik och preferens men inte identitet alls. Sex i Sverige visade att kvinnor fantiserar cirka fyra gånger så ofta som män om samkönat sex (17,2 % bland kvinnorna och 4,4 % av männen hade någon gång eller ofta fantasier om någon av sitt eget kön). När det gäller sexuella handlingar uppgav 2,4 % av alla att de haft någon form av sexuell kontakt med personer av samma kön. Skillnaden mellan män och kvinnor var obetydlig. Män lever ut sina fantasier om män betydligt oftare än vad kvinnor lever ut sina fantasier om kvinnor.

I andra länder finns forskningsresultat som sammantaget menar att antalet homosexuella och bisexuella är någonstans mellan 5 och 10 procent av befolkningen. Så länge som det finns fördomar mot homo- och bisexuella så kommer det inte gå att genomföra en statistiskt säkerställd undersökning på en befolkningsrepresentativ grupp då människor inte kommer vilja svara på frågan lika ärligt som på andra frågor."

Clara skrev:
det är inte RFSL som ljuger, det är John:
Snipp...

Allså, var femte tjej fantiserar om en lesbisk orgie. Kan vara värt att notera.
Och jag tror att John förväxlade 5%, var tjugonde person med 20%.

Back