Se på Sumo på TV

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Lyssna på kommentatorn.. han är helt extas över två tjockisar som vill ta på varandra.

Har ni sett han den tjocke jäkeln som kör K1, såg någon match där han mötte en liten asiat. 100 kg viktskillnad. :skrämd

hållundan skrev:
Har ni sett han den tjocke jäkeln som kör K1, såg någon match där han mötte en liten asiat. 100 kg viktskillnad. :skrämd

Den tjocke jäkeln kan ju inte direkt vara jättestolt över sig själv nu. Från nationalhjälte till driftkucku... Pucko. Menmen, det är hans liv.

Sumobrottaren, Akebono, har inte mött nån liten asiat. Däremot mötte han en 100kgs asiat :) (iofs 120kg viktskillnad)

Eric "Butterbean" Esche mötte en 70kgs asiat, Genki Sudo. typ 100kg viktskillnad

Genki vann ;)

EDIT: Bilder.

Genki VS Butterbean:
031231_kak_k1_01_dj01_b.jpg

Musashi VS Akebono:
Akebono%20Musashi.jpg

Last edited:
Men viasat sport visar väl massa hockey och fotboll ju, det är ju det som svenskar vill se.
Eurosport har bara en massa konstiga sporter. miljöfarliga motorer, folk som slår varandra sönder och samman, etc. Det kan väl ingen vettig svensk vilja se.

Viasat Sport är verkligen skitdåligt. Det enda de visar är Fotboll. Jävligt glad att jag har Eurosport!

MikkE skrev:
Viasat Sport är verkligen skitdåligt. Det enda de visar är Fotboll. Jävligt glad att jag har Eurosport!

Fast dom visar ju en hel del Amerikansk Fotboll också, det är ju tvärkul :yoparty

Jag ringde till UPC och fick fullkomligt utbrott. Hela mitt liv vilar på Eurosport. Jag som kunde sitta i timtal och titta på sumobrottning, K1, tennis, längdskidor, skidskytte och rally. Och då har jag inte ens nämnt vare sig MotoGP eller backhoppning som jag inte kan LEVA utan!!! :4skrika Det går inte ens att välja till Eurosport. Mitt liv är över.

Och, Swedie, sumobrottning är viktigt. Trust me. Brottarna får hur mycket tjejer som helst... :fakta

stoffer skrev:
Sumobrottaren, Akebono, har inte mött nån liten asiat. Däremot mötte han en 100kgs asiat :) (iofs 120kg viktskillnad)

Eric "Butterbean" Esche mötte en 70kgs asiat, Genki Sudo. typ 100kg viktskillnad

Genki vann ;)

EDIT: Bilder.

Genki VS Butterbean:
031231_kak_k1_01_dj01_b.jpg

Musashi VS Akebono:
Akebono%20Musashi.jpg
Smart ställe att gadda in en reminder om vad man heter på oxå??? :tungan Vad heter du? Vänta,jag ska bara slita av mig höger arm o läsa på baksidan. :hihi

ktmjacke skrev:
Smart ställe att gadda in en reminder om vad man heter på oxå??? :tungan Vad heter du? Vänta,jag ska bara slita av mig höger arm o läsa på baksidan. :hihi

Haha! :)

Jamen, det är faktiskt ganska genomtänkt och praktiskt. Jag ser att du inte sett så många matcher med Akebono.. :rolleyes:

Det är nämligen inte för honom remindern är! Det är för andra. Han tillbringar mesta sin tid i ringen såhär: :näsblod :död :hihi

akebono.jpg
akebono.gif

stoffer skrev:
Haha! :)

Jamen, det är faktiskt ganska genomtänkt och praktiskt. Jag ser att du inte sett så många matcher med Akebono.. :rolleyes:

Det är nämligen inte för honom remindern är! Det är för andra. Han tillbringar mesta sin tid i ringen såhär: :näsblod :död :hihi

akebono.jpg
akebono.gif
He he he,tänkte inte på det.Brukar aldrig missa fightnight,men dom där lirarna verkar ju mest va med som kanonmat.vinner ju aldrig nästan.Tror jag sett the beast vinna en gång typ.

När går K1 på eurosport!? Personligen orkar jag inte bevaka det hela tiden för att hitta sådant. Finns kanske program på deras hemsida iof.? Kampsportar själv så det är kul som fasen att titta på!

prise skrev:
När går K1 på eurosport!? Personligen orkar jag inte bevaka det hela tiden för att hitta sådant. Finns kanske program på deras hemsida iof.? Kampsportar själv så det är kul som fasen att titta på!
Det går att signa upp på deras hemsida så du får mail när det är, typ dagen innan eller veckan innan, du väljer.

Annars är ju Eurosport väldigt sena på K1, kostar ju endel att få sända det när det är färskt, så då är sån dära OWTV bättre.. (Olaglig WebTV :tungan))

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D