Lyssna på kommentatorn.. han är helt extas över två tjockisar som vill ta på varandra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är en sportThundercat skrev:Jag kan inte begripa hur man kan förstöra sin kropp så...

Thundercat skrev:Du ser ju rätt rolig ut efter karriären....![]()

hållundan skrev:Har ni sett han den tjocke jäkeln som kör K1, såg någon match där han mötte en liten asiat. 100 kg viktskillnad.![]()
Plåtniklas skrev:Jag vill ha Eurosport igen! Satans UPC som bytte till Viasat Sport. Dumjävlar!![]()
och skaffa mig en Boxer istället.MikkE skrev:Viasat Sport är verkligen skitdåligt. Det enda de visar är Fotboll. Jävligt glad att jag har Eurosport!

Det går inte ens att välja till Eurosport. Mitt liv är över.
Smart ställe att gadda in en reminder om vad man heter på oxå???stoffer skrev:Sumobrottaren, Akebono, har inte mött nån liten asiat. Däremot mötte han en 100kgs asiat(iofs 120kg viktskillnad)
Eric "Butterbean" Esche mötte en 70kgs asiat, Genki Sudo. typ 100kg viktskillnad
Genki vann
EDIT: Bilder.
Genki VS Butterbean:
![]()
Musashi VS Akebono:
![]()
Vad heter du? Vänta,jag ska bara slita av mig höger arm o läsa på baksidan. 
ktmjacke skrev:Smart ställe att gadda in en reminder om vad man heter på oxå???Vad heter du? Vänta,jag ska bara slita av mig höger arm o läsa på baksidan.
![]()
He he he,tänkte inte på det.Brukar aldrig missa fightnight,men dom där lirarna verkar ju mest va med som kanonmat.vinner ju aldrig nästan.Tror jag sett the beast vinna en gång typ.stoffer skrev:Haha!
Jamen, det är faktiskt ganska genomtänkt och praktiskt. Jag ser att du inte sett så många matcher med Akebono..![]()
Det är nämligen inte för honom remindern är! Det är för andra. Han tillbringar mesta sin tid i ringen såhär:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det går att signa upp på deras hemsida så du får mail när det är, typ dagen innan eller veckan innan, du väljer.prise skrev:När går K1 på eurosport!? Personligen orkar jag inte bevaka det hela tiden för att hitta sådant. Finns kanske program på deras hemsida iof.? Kampsportar själv så det är kul som fasen att titta på!
))|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |