SE K750i till W800i [Mobilfråga]

Så, nu har jag förhandsbokat 2 st W800i.
Bara att hoppas att den är lika orange i verkligheten då. :tummenupp

Well skrev:
Jag måste bara fråga (i egenskap av säljare på en stor elektronikfirma): Är du så j***a dum att du tror att du får bättre hjälp av en säljare bara för att du verkar hotfull???

Jag ÄR aldrig hotfull, det är bara så att man FÅR mycket bättre hjälp om man har säljaren framför sig, han känner förhoppningsvis ett visst ansvar då det är han som har fått mina pengar.
Service killen på det megastora servicecentret han ser SonyEricsson/Nokia/Whatever som sin kund när jag lämmnar över min trasiga telefon.

Jag är själv säljare/reparatör, och visst känner jag mer ansvar för grejor som jag har sålt, än grejor som folk har köpt någon annanstans så :kocko själv du!

Ihjälslagbar är bara ETT UTTRYCK, jag har än hittils aldrig slagit ihjäl någon säljare...
Men det indikerar att jag kan få tag på personen som har sålt varan, och mellan fyra ögon förklara problemet.

Last edited:
Nu har jag fått tag på en bra och synnerligen ihjälslagbar säljare, en gammal klasskompis till mig säljer den, någon hundring dyrare än billigaste på pricerunner, men den hundringen är det värt den dagen telefonjäveln krånglar.
(jag har köpt tv/video/stero prylar av honom tidigare, och har det varit några problem så har han löst dom till 100% fördelaktigt för mig)

Frågan nu är bara om man ska vänta på att han får in 800i, eller om 750i är en lika bra telefon, 750i hade han på hyllan.

Jag skiter i design och att det var bättre lurar till 800i, men är den modernare i något annat avseende?

Anthrax skrev:
Om den nu kommer ut. Har hört att Walkman kanske ska bryta med Sony. Ja det låter konstigt, tycker jag med. Hoppas att det löser sig ändå.
Haha ... eh? hur menar du nu? Du skämtar va?

Walkman är ett varumärke från Sony, dvs. ETT NAMN! Inte ett eget företag eller liknande. Hur skulle det se ut om V70 bröt med Volvo? det skulle sluta illa.....

morlock skrev:
Haha ... eh? hur menar du nu? Du skämtar va?

Walkman är ett varumärke från Sony, dvs. ETT NAMN! Inte ett eget företag eller liknande. Hur skulle det se ut om V70 bröt med Volvo? det skulle sluta illa.....

Som sagt, det låter inte rätt. Fick höra det av en kille som säljer förproduktions-exemplar vid sidan om.

Tycker bara att det är konstigt att det inte står något datum på deras hemsida, medans man i butikerna säger att den kommer i augusti.

Anthrax skrev:
Fick du den till slut? Nöjd och allt det där?

Nöjd och nöjd. Jag är återförsäljare. Fick hem ett antal exemplar, och sålde dem med vinst. Jodå, jag är nöjd. Synd att jag inte fick fler, bara... ;)

John skrev:
Nöjd och nöjd. Jag är återförsäljare. Fick hem ett antal exemplar, och sålde dem med vinst. Jodå, jag är nöjd. Synd att jag inte fick fler, bara... ;)

Du...... kan inte ordna en billigt till mig?.. :tungan

Det är nog den första Ericssonen som har väckt habegäret hos mig.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8