Ja, precis som topic lyder. Finns det någon här i tokholmsområdet som kan göra denna "uppgraderingen"? Har för mig att det finns flertalet här som jobbar på div. firmor som saluför mobiltelefoner och någon av er kanske har möjligheten att just göra detta mot en smärre summa? Införskaffade mig häromdagen en k750i och är väldigt nyfiken på den sk. flightmode funktionen som ska finnas i W800i för att på så sätt dra mindre batteri vid lyssning av mp3.
Är sedan lite osäker på, men hoppas att någon kan svara på, om det efter en uppgradering som ovan kunna uppdatera telefonen via SEUS (se:s egna uppdateringsystem för firmware) eller om den då per automatik kommer ta k750i firmwaren? Har hört många olika bud angående just detta, men någon här är kanske lite mer insatt i det hela än jag är?
Tack på förhand
Är sedan lite osäker på, men hoppas att någon kan svara på, om det efter en uppgradering som ovan kunna uppdatera telefonen via SEUS (se:s egna uppdateringsystem för firmware) eller om den då per automatik kommer ta k750i firmwaren? Har hört många olika bud angående just detta, men någon här är kanske lite mer insatt i det hela än jag är?
Tack på förhand