janne giljotin tjänstgjorde en tid i usmc i researchsyfte till hamilton böckerna, så bilden är äkta.
Fick han så mycket medaljer och lullull som prao. Inte illa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
janne giljotin tjänstgjorde en tid i usmc i researchsyfte till hamilton böckerna, så bilden är äkta.
Fick han så mycket medaljer och lullull som prao. Inte illa.
Även SR övervakar SD.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/sr-reporter-flydde-fran-sd-ledare-1.801137
http://www.dn.se/nyheter/sverige/almqvist-fornekar-hotfullt-beteende-1.801139
Lyssnar man på ljudupptagningen så låter hon ganska rädd och stressad...
Sicket stasisamhälle.![]()
Hur skulle det se ut om de typ kom fram att någon stod med dolda kameror eller mikrofoner i typ moderaternas valstugor?!
PreCIS! Det kommer aldrig hända men när det gäller SD, då skall det smygfilmas minsan!
Jag ska flytta till ett land som inte tar emot invandrare!
Varför kan inte alla partier behandlas lika? Hur skulle det se ut om de typ kom fram att någon stod med dolda kameror eller mikrofoner i typ moderaternas valstugor?!
Ja, jättejul och bra poäng!
Men, ser du någon koppling till att det är de partier som för tillfället bedöms som stora hot av vänstereliten som granskas? Moderaterna 2002 och SD nu. Nä, tänkte väl det. Näsan din är pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-liten.![]()
Josefsson: "Vi koncentrerade oss medvetet på socialdemokraterna och moderaterna eftersom de är de två största partierna. De har också de flesta valstugorna."
Nu har i och för sig Moderaterna snart kopierat allt SD står för så de kanske inte behövs längre, värt att minnas då är att teori och praktik sällan är samma sak.
Schlingman har skådat ljuset, äntligen. SD:s sympatisörer består ju enligt någon undersökning jag läste härförleden, främst av desillusionerade sossar. Nu får han dessa att gå över till M. Lysande på min ära!![]()
kommunistjournalister i hela riket lägger tid på att analysera vem som röstar på SD.![]()
[..] och för det andra så tror jag inte det förekom något wallraffande mot Gahrton och de andra landsförrädarna för att avslöja att de egentligen bara var ett jeng jävla kommunister.
[YOUTUBE-ID]SNIxArRd3Ro[/YOUTUBE-ID]
Förnekelsen i absurdum, så det har ju inte hänt.
[YOUTUBE-ID]SN18vKSsbEg[/YOUTUBE-ID]
Bra anledningar att aldrig rösta på Moderaterna.
Fy fan vad jag hatar moderater.
Josefsson Rulez!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion