SD övervakas av Jan Guillou

Fy fan vad jag hatar kaliber. Inte (bara) för det här tramset utan för att varenda jävla reportage de gör är vänsterpropaganda värre än Solpartiets Sommarsändning i Radio Norrort.

Sicket stasisamhälle. :D

Ja, det där låter ju helt galet!
Och så säger folk att vi är ett demokratiskt land. PK-eliten förföljer alla som inte tycker som dem. :mad:
Varför kan inte alla partier behandlas lika? Hur skulle det se ut om de typ kom fram att någon stod med dolda kameror eller mikrofoner i typ moderaternas valstugor?!
PreCIS! Det kommer aldrig hända men när det gäller SD, då skall det smygfilmas minsan!

Fyfan vilket djävla land vi lever i! Yttrandefrihet gäller tydligen bara vissa!

Jag ska flytta till ett land som inte tar emot invandrare!

Hur skulle det se ut om de typ kom fram att någon stod med dolda kameror eller mikrofoner i typ moderaternas valstugor?!
PreCIS! Det kommer aldrig hända men när det gäller SD, då skall det smygfilmas minsan!

Lite äldre kuriosa.

[YOUTUBE-ID]SNIxArRd3Ro[/YOUTUBE-ID]
Förnekelsen i absurdum, så det har ju inte hänt.
[YOUTUBE-ID]SN18vKSsbEg[/YOUTUBE-ID]

Jag ska flytta till ett land som inte tar emot invandrare!
:hihi

Last edited:
Varför kan inte alla partier behandlas lika? Hur skulle det se ut om de typ kom fram att någon stod med dolda kameror eller mikrofoner i typ moderaternas valstugor?!

Ja, jättejul och bra poäng! :tummenupp
Men, ser du någon koppling till att det är de partier som för tillfället bedöms som stora hot av vänstereliten som granskas? Moderaterna 2002 och SD nu. Nä, tänkte väl det. Näsan din är pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-liten. :)

Var så säker på att SD kommer dras i smutsen både en och 100 gånger innan 2010, och om de ändå kommer in i Riksdagen - ja då är det folket som inte vet bättre. :lol

Nu har i och för sig Moderaterna snart kopierat allt SD står för så de kanske inte behövs längre, värt att minnas då är att teori och praktik sällan är samma sak.

Ja, jättejul och bra poäng! :tummenupp
Men, ser du någon koppling till att det är de partier som för tillfället bedöms som stora hot av vänstereliten som granskas? Moderaterna 2002 och SD nu. Nä, tänkte väl det. Näsan din är pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-pytte-liten. :)

Vill minnas att dom även granskade S fast där var det bara en politiker som trillade i fällan, i M var det väl ett större gäng.

Dom fick kritik för att dom inte granskade samtliga partier men besvarade med att dom hade begränsat med resurser och tog dom då största.

Men visst, går man tillräckligt långt åt vänster så kanske man även räknar S som ett hot... :glömdet

Edit: Enligt sosse-posten http://www.aftonbladet.se/nyheter/article93996.ab

Josefsson: "Vi koncentrerade oss medvetet på socialdemokraterna och moderaterna eftersom de är de två största partierna. De har också de flesta valstugorna."

Last edited:
Josefsson: "Vi koncentrerade oss medvetet på socialdemokraterna och moderaterna eftersom de är de två största partierna. De har också de flesta valstugorna."

Det är absolut inget fel med att granska partier - tvärtom. Problemet är när man är helt inkonsekvent, men övertydlig med att det är på grund av att man inte gillar åsikterna partiet i fråga står för. Vad hände med objektiviteten då? Ja då säger någon att ingen journalist är objektiv, nej det är ju passande att komma dragandes med i tid och otid. Någon annan kanske säger: ja men det är ju ett nytt parti, de måste granskas. För det första är inte SD särskilt mycket nyare än t.ex. MP eller framför allt Junilistan och för det andra så tror jag inte det förekom något wallraffande mot Gahrton och de andra landsförrädarna för att avslöja att de egentligen bara var ett jeng jävla kommunister.

Nu har i och för sig Moderaterna snart kopierat allt SD står för så de kanske inte behövs längre, värt att minnas då är att teori och praktik sällan är samma sak.

Schlingman har skådat ljuset, äntligen. SD:s sympatisörer består ju enligt någon undersökning jag läste härförleden, främst av desillusionerade sossar. Nu får han dessa att gå över till M. Lysande på min ära! :tummenupp

Schlingman har skådat ljuset, äntligen. SD:s sympatisörer består ju enligt någon undersökning jag läste härförleden, främst av desillusionerade sossar. Nu får han dessa att gå över till M. Lysande på min ära! :tummenupp

mjaa(tm mongoloid productions), jag tycker de där undersökningarna verkar kunna visa lite av varje. KD hade ju "massor" av väljare som gått till SD, någon annan säger att det är sossar, en tredje undersökning har visat att de mest främlingsfientliga är moderater som då torde attraheras av striktare regler, tätt följda av sossarna. Lägst andel främlingsfientliga väljare återfinns i FP och MP's led.

Det är dock kul med paniken som sprider sig, kommunistjournalister i hela riket lägger tid på att analysera vem som röstar på SD. :lol

[..] och för det andra så tror jag inte det förekom något wallraffande mot Gahrton och de andra landsförrädarna för att avslöja att de egentligen bara var ett jeng jävla kommunister.

:rofl

Jag trodde att alla visste att miljöpartiet är som vattenmeloner - gröna utanpå och röda inuti...! :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph