MoYa skrev:Vad ska man säga ONLY IN AMERICA
misstolka mig inte nu, jag ser knappast mej själv som någon förespråkare för amerikansk politik
. Dock förstår jag verkligen inte vad folk har emot Arnie?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MoYa skrev:Vad ska man säga ONLY IN AMERICA
. Dock förstår jag verkligen inte vad folk har emot Arnie?sandstream skrev:Kom inte och snacka skit om Terminator 2
Jag fick en tår i ögat när han åkte ner i den flytande metallen på slutet *SNYFT*
McB skrev:Annika Östberg är en förbannad tjackhora som är lika skyldig till mord som sin dåvarande pojkvän som utförde själva dådet. Låt de behålla psykot om de känner för det, mina skattepengar kan göra större nytta än att hålla en polismördare vid liv.
Harmon Rabb skrev:Sedan bör man väl inte önska Arnold olycka bara för att han inte har samma syn på frågan som en själv. Det är ovärdigt att ens tänka tanken.
Det ligger en hel del i detJag må hata din åsikt, men jag skall med mitt liv försvara din rätt att uttrycka den.
Harmon Rabb skrev:Är ni...
twinner skrev:Vem fan bryr sig om vad som händer den idioten.

Incredible skrev:Fatta killen som körde på Arnold vilken chock han måtte ha fått när han upptäckte att han kört på "the terminator"!!!
IronMike skrev:![]()
![]()
..snubben e ju skön. Och blytung i pumping iron![]()
![]()

Stämmer, en bil tvärbromsade framför honom i Santa Monica så han körde in i bakskärmen på den och flög av och gled efter vägen, han bröt bland annat sex revben. Den kraschen var mycket värre, det här var ju inget men han är tuff. Inte alla som skulle fortsätta köra hoj.Axxexs skrev:Var inte Arnold med om en annan mc-olycka för 1-2 år sen? Vill minnas att det var någon olycka för inte så längesen...
burner skrev:
Holger skrev:Bra att han behöll henne,vi har nog med utgifter ändå utan att ta hit en föredetta pundare som varit med på dubbelmord som ska kosta 2-3000 om dagen.
McB skrev:Polismördare är i mina ögon inte värda marken de går på och ska sitta inlåsta tills de ruttnar bort. Tråkigt för hennes föräldrar att ha henne så långt borta, men ingen annan har försatt henne i den situationen.
Don't do the crime if you can't do the time.

sandstream skrev:Kom inte och snacka skit om Terminator 2
Jag fick en tår i ögat när han åkte ner i den flytande metallen på slutet
*SNYFT*
Yamaha_Tobbe skrev:kan hända att hon inte va helt oskyldig men att sitta resten av sitt liv från det att man var ung o dum i fängelse?? kan inte låta bli att tycka synd om människan, det minsta dom kan göra är väl ändå att tidsbestämma hennes straff
Zee skrev:Nu bryter vi för en idolbild.
![]()
![]()
Arnie rular. Pungt. Den enda negativa man kan säga om karln är att hans österrikiska accent har tränats bort. Tyvärr.![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |