Schwarzenegger i motorcykelkrock

MoYa skrev:
Vad ska man säga ONLY IN AMERICA

misstolka mig inte nu, jag ser knappast mej själv som någon förespråkare för amerikansk politik :7peta. Dock förstår jag verkligen inte vad folk har emot Arnie?

Annika Östberg är en förbannad tjackhora som är lika skyldig till mord som sin dåvarande pojkvän som utförde själva dådet. Låt de behålla psykot om de känner för det, mina skattepengar kan göra större nytta än att hålla en polismördare vid liv.

sandstream skrev:
Kom inte och snacka skit om Terminator 2 :fatta!
Jag fick en tår i ögat när han åkte ner i den flytande metallen på slutet *SNYFT*

If a machine, a terminator, can learn the value of human life, maybe humans can too. Så klockrent, så talande, så... så vackert! :)

Holger, jag håller med! Varför ska hon få komma hit och få ett kortare straff, för ett brott begånget utomlands! Det är ju lagarna i det landet man är i när brottet begås som ska gälla!

McB skrev:
Annika Östberg är en förbannad tjackhora som är lika skyldig till mord som sin dåvarande pojkvän som utförde själva dådet. Låt de behålla psykot om de känner för det, mina skattepengar kan göra större nytta än att hålla en polismördare vid liv.

Är ni tillräckligt insatt i fallet för att komma med ett sådant hårt påstående? Jag är då inte det. Vet således inte mer än vad som framgått i media. Vid det här laget anser jag dock att hon redan mer än väl suttit av det straff hon eventuellt kan ha förtjänat. Hon har vad jag vet ingen familj i USA. De bor i Sverige. Skulle du inte unna hennes föräldrar att ha henne i närheten under sina sista år i livet? De lär vara rätt gamla vid det här laget. Annika är väl i 50 års åldern. Skattepengar har gått till betydligt sämre ändamål än så. Jag skulle inte sett det som bortkastade pengar. Vad säger förresten att svenska staten skulle stått för hela kostanden?

Sedan bör man väl inte önska Arnold olycka bara för att han inte har samma syn på frågan som en själv. Det är ovärdigt att ens tänka tanken.

Harmon Rabb skrev:

Polismördare är i mina ögon inte värda marken de går på och ska sitta inlåsta tills de ruttnar bort. Tråkigt för hennes föräldrar att ha henne så långt borta, men ingen annan har försatt henne i den situationen.

Don't do the crime if you can't do the time.

Fatta killen som körde på Arnold vilken chock han måtte ha fått när han upptäckte att han kört på "the terminator"!!!

Incredible skrev:
Fatta killen som körde på Arnold vilken chock han måtte ha fått när han upptäckte att han kört på "the terminator"!!!

Tillråga på allt en mexare utan körkort och utan försäkring........

Var inte Arnold med om en annan mc-olycka för 1-2 år sen? Vill minnas att det var någon olycka för inte så längesen...

Arnold for president! :yoparty

Axxexs skrev:
Var inte Arnold med om en annan mc-olycka för 1-2 år sen? Vill minnas att det var någon olycka för inte så längesen...
Stämmer, en bil tvärbromsade framför honom i Santa Monica så han körde in i bakskärmen på den och flög av och gled efter vägen, han bröt bland annat sex revben. Den kraschen var mycket värre, det här var ju inget men han är tuff. Inte alla som skulle fortsätta köra hoj.

Last edited:
McB skrev:
Polismördare är i mina ögon inte värda marken de går på och ska sitta inlåsta tills de ruttnar bort. Tråkigt för hennes föräldrar att ha henne så långt borta, men ingen annan har försatt henne i den situationen.

Don't do the crime if you can't do the time.

Här har vi en kille som sitter bänkad framför ZTV 19.00 varje vardag :lol

Nu bryter vi för en idolbild.

terminator2_800x600.jpg

:Bugar

Arnie rular. Pungt. Den enda negativa man kan säga om karln är att hans österrikiska accent har tränats bort. Tyvärr. :4skrika

sandstream skrev:
Kom inte och snacka skit om Terminator 2 :fatta!
Jag fick en tår i ögat när han åkte ner i den flytande metallen på slutet
*SNYFT*

Den filmen är väl kultförklarad, eller blir snart. Helt klart en av de bästa i sin genre!

Yamaha_Tobbe skrev:
kan hända att hon inte va helt oskyldig men att sitta resten av sitt liv från det att man var ung o dum i fängelse?? kan inte låta bli att tycka synd om människan, det minsta dom kan göra är väl ändå att tidsbestämma hennes straff

Straffet är ju tidsbestämt. livstid. Så länge hon lever

Zee skrev:
Nu bryter vi för en idolbild.

terminator2_800x600.jpg

:Bugar

Arnie rular. Pungt. Den enda negativa man kan säga om karln är att hans österrikiska accent har tränats bort. Tyvärr. :4skrika

Håller med!!

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...