Schwarzenegger i motorcykelkrock

Zee skrev:
Dessutom är han ödmjuk. :hihi

Arnold är den bästa, roligaste är dock att Cyberdyne Systems utvecklade en multimiljardrobot som inte kunde tala ren engelska. :lol

Alltså ? Han börjar bli lite klen på äldre dagar ? "Olyckan inträffade i sakta mak" och ändå fick han sy 15 stygn.

Jag har då minsann sett på TV när han blev kastad genom rutor och skjuten ett 20tal gånger, utan att röra en min. Men det är ju 10 år sen iofs. :rolleyes:

Do the crime, do the time.

Kolla på gary glitter som antastade småtjejer i thailand (har för mej att det var där). Han var på väg att avrättas men klarade sej med ungefär 7 års fängelse. Inte så mycket med hojåkning att göra men ändå.

Här har vi en kille som sitter bänkad framför ZTV 19.00 varje vardag :lol

Varför skulle jag det? Poliser är i mitt tycke en av samhällets stöttepelare. Utan dem - total anarki. Således bör polismördare straffas extra hårt. Och det har inget med "Americas wildest police chases" att göra, om det nu var det du menade.

Yamaha_Tobbe skrev:
...allt hon gjorde va att titta på när hennes pojkvän mördade 2 poliser som om hon kunde påverkat det
Det är den bild du har fått av svenska medier, ja. Jag såg en dokumentär på ABC om detta. I hennes erkännande står även att hon laddade vapnet som polisen sköts till döds med. Dessutom ska hon, enligt dokumentären, ha dragit till sig polisens uppmärksamhet så att pojkvännen fick läge att avfyra vapnet.

Last edited:
Yamaha_Tobbe skrev:
kan hända att hon inte va helt oskyldig men att sitta resten av sitt liv från det att man var ung o dum i fängelse?? kan inte låta bli att tycka synd om människan, det minsta dom kan göra är väl ändå att tidsbestämma hennes straff
Finns flera i Sverige som sitter på straff som inte är tidsbestämda. Tror bl.a. lasermannen sitter ett sånt straff. Att det sen inte innebär att de sitter 60-70 år i fängelse som i usa hör inte hit. De är inte tidsbestämda utan det görs prövningar efter 15 års tid ungefär för att se hur redo de är för att komma ut.

McB skrev:
Varför skulle jag det? Poliser är i mitt tycke en av samhällets stöttepelare. Utan dem - total anarki. Således bör polismördare straffas extra hårt. Och det har inget med "Americas wildest police chases" att göra, om det nu var det du menade.

Det heter World's wildest police videos ... :mattias

Jävla skitprogram för den delen, de visar aldrig när boven kommer undan för ;

The law catch them all.

GSXR72 skrev:
Ajdå , en guvornör som själv bryta mot lagen , tsk tsk :dummer

http://www.sky.com/skynews/article/0,,30000-1208594,00.html

Jaaa... JÄTTE Farligt! Han har ett europeiskt hojkort, som tydligen inte är giltigt i USA. Hade bara att skicka in en ansökan för att få ett nytt. En RIKTIG Bad Guy! :rolleyes:

För övrigt vill jag inte ha hem någon som begår brott utomlands. Varför ska de få komma hem och mysa i våra pösiga fängelser? Behåll skiten säger jag, finns betydligt viktigare saker än Annica att ödsla skattepengar på.

Bor och växer upp i USA, men det duger tydligen inte att sitta i fängelse i...

/R

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...