Schwarzenegger i motorcykelkrock

twinner skrev:
Vem fan bryr sig om vad som händer den idioten.

Undrar du vem som gör det eller ville du bara visa att du inte bryr dig? Onödigt mycket tid att skriva ett inlägg isf så jag antar att du undrar vem, jag!

twinner skrev:

Jag gör det :arsele

Ser själv ingen anledning till varför man skulle kunna ha något emot mannen, förutom politiskt då. Oavsett vad man tycker om snubben är han dock fortfarande en motorcyklist och jag är glad att det inte slutade illa.

mini-knutten skrev:

Ser själv ingen anledning till varför man skulle kunna ha något emot mannen, förutom politiskt då. Oavsett vad man tycker om snubben är han dock fortfarande en motorcyklist och jag är glad att det inte slutade illa.

Ja politiskt,med tanke på avslagna nådeansökningar.Att han medverkat i några av filmhistoriens mesta kalkonfilmer är ju knappast nåt att skryta med iaf:=)

twinner skrev:
Ja politiskt,med tanke på avslagna nådeansökningar.Att han medverkat i några av filmhistoriens mesta kalkonfilmer är ju knappast nåt att skryta med iaf:=)
Kom inte och snacka skit om Terminator 2 :fatta!
Jag fick en tår i ögat när han åkte ner i den flytande metallen på slutet *SNYFT*

twinner skrev:

kalkon filmer?? Terminator, Rovdjuret mfl va ju fränast i världen när de kom. För att inte tala om Commando :hihi De börjar ju bli kultur. Dessutom blir ju dagens filmer sämre och sämre.. alla stunts är ju animerade och ser ut som en blandning av teknat och fan vet vad. Förstör ju hela filmen med dåliga animeringar ist för riktiga tricks och stunts.

mini-knutten skrev:

jag vet en anledning, finns en kvinna i kalifonien som sitter fängslad på livstid, hon är svensk och hon får inte avtjäna sitt straff i sverige och livstid i usa är livstid, med andra ord hon vill hem o få sitt straff tidsbestämt. Detta kan bara göras om guvenören beviljar det.. arnold schwarzenegger.. allt hon gjorde va att titta på när hennes pojkvän mördade 2 poliser :P som om hon kunde påverkat det

Nu ska ni inte snacka shit om Arnold, vilken hjälte han var i filmvärlden under min uppväxt, han har lärt mig allt jag vet om videovåld :hihi

Kommer aldrig glömma när jag och grannen gömde oss under köksbordet nån gång under Augusti månad 1997. Det var ju då kriget mot maskinerna skulle börja! :lol

Bra att han behöll henne,vi har nog med utgifter ändå utan att ta hit en föredetta pundare som varit med på dubbelmord som ska kosta 2-3000 om dagen.

Yamaha_Tobbe skrev:
jag vet en anledning, finns en kvinna i kalifonien som sitter fängslad på livstid, hon är svensk och hon får inte avtjäna sitt straff i sverige och livstid i usa är livstid, med andra ord hon vill hem o få sitt straff tidsbestämt. Detta kan bara göras om guvenören beviljar det.. arnold schwarzenegger.. allt hon gjorde va att titta på när hennes pojkvän mördade 2 poliser :P som om hon kunde påverkat det

Med integralhjälm klarar pussdonen sig :kiss

Holger skrev:
Bra att han behöll henne,vi har nog med utgifter ändå utan att ta hit en föredetta pundare som varit med på dubbelmord som ska kosta 2-3000 om dagen.

kunde inte sagt det bättre själv :pannkyss

Angående Arnolds inställning till dödsstraff så tycker jag att den är olycklig då jag själv inte förespråkar denna form av påföljd (och glöm inte bort att han röstades fram eftersom han ansågs representera Kaliforniens invånare och deras åsikter....) För mig är dock Arnold fortfarande en legend och ett gott exempel på att allt är möjligt....

Arnold for president :tummenupp

twinner skrev:

håller med.. :yoparty

Yamaha_Tobbe skrev:

sant... :yoparty

Holger skrev:

Håller helt med... hon va ju inte helt oskyldig heller.. hjälpte väl till att gömma mordvapnet och ljög för att skydda sin pojkvän om jag inte mins fel.. hon kan sitta där hon gör!

mini-knutten skrev:
kunde inte sagt det bättre själv :pannkyss

Angående Arnolds inställning till dödsstraff så tycker jag att den är olycklig då jag själv inte förespråkar denna form av påföljd (och glöm inte bort att han röstades fram eftersom han ansågs representera Kaliforniens invånare och deras åsikter....) För mig är dock Arnold fortfarande en legend och ett gott exempel på att allt är möjligt....

Arnold for president :tummenupp

Vad ska man säga ONLY IN AMERICA

kan hända att hon inte va helt oskyldig men att sitta resten av sitt liv från det att man var ung o dum i fängelse?? kan inte låta bli att tycka synd om människan, det minsta dom kan göra är väl ändå att tidsbestämma hennes straff

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN