Schumacher ...

Nja, Perrry McCarthy var den första stig (den svarte) men fick kicken/avgick när han avslöjade sig själv i sin bok 'flat out, flat broke'. sjukt läsvärd bok för övrigt. Collins är väl snarare aktuell i dikussionerna om den vite stig...

Sen angående huruvida schumi är the stig, så känns det inte helt otroligt att han var the stig i just det avsnittet. Kan tänka mig att Ferrari inte låter vem som helst köra FXX'en...

att schumi hoppat in när de gällt Ferraris bilar tvekar jag inte en sekund på.
de ferrari är inte de ända "ägarna" av en bil som pressats på banan som haft med sig egen chaffis.

Om inte Schumi vinner några rejs så blir jag besviken. Kapaciteten har han väl alltid haft och smart nog att sätta sig i den bästa bilen, med den bästa motorn, den bästa strategen-teamchefen.

I mina ögon så var det Ross Brawn som gjorde världsmästare av Button som under 10 år vunnit endast 1 rejs, och aldrig haft snabbaste varv!!

Bilen och teamet som byggde den visade sig betyda mkt mer än man hittills kunnat tro, ifrån kass Honda till överlägsen segrare, o det med en förare som är medelmåttig,
samtidigt säger väl det en hel del om Schumis sk. överlägsenhet.....
Vad hade han varit utan Brawn, Byrne, Todt osv. ???

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien