Schrunken har klotat

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Schrunken skickade sms till mig nyss, han skrev att han klotat med sin DR och var på väg till ortopeden, det var visst nåt med benet...

Mattias650 skrev:
Va fan... 10 små mc-pojkar. :eek:
Hoppas det inte är något allvarligt med Schrunken!

jag vet inte mer än det han skrev men har verkade ju frisk nog att sms:a i alla fall...

och så var dom bara 6st.. ähh vafan som jag brukar säga lite svinn får man räkan med så länge ingen dör..

tur att det inte var något alvarligt ialf.. krya på er gott folk

aj som fan :(

uppdatera så fort det går!!!

inge vidare

så var det min tur att krascha:

Var ute på grusvägar med en polare, skulle visa några sladdar och verka tuff! Desvärre hängde inte hojen med i mitt tempo och ville åt ett annat håll!
Fastnade med högerbenet under hojen så det kändes som jag vred knät ur led!

Kan inte stödja på foten, den delen under knät, smalben tror jag det heter, sitter liksom löst det går att flytta på hela skiten.
Har fått en så kallad ortos som ska hålla ihop skiten och ett gäng citadon (skitsvaga)!
Jag har ont och detta suger, är sjukskriven till 21 september till en början!

Knät ser ut som en handboll :(

Tråkigt tråkigt... :(
Men Citadon?! Gå genast tillbaka och få Tiparol utskrivet.
Det är det vi andra äter/har ätit och därmed det enda Retta och bästa :fakta :D
Dessutom blir man lagom kul i kolan av dem... :3freak

Nej allvarligt talat så får man ju beklaga det inträffade och önska ett snabbt och smidigt tillfrisknande :tummenupp :hej

Fan va tråkigt. Så det blir 4-hjuligt till sporthojsfesten alltså.
Krya på dig.

Välkommen till klubben :tummenupp hoppas du repar dig snabbt.Och kräv att få Tiparol man ska inte behöva ha ont när det finns bra tabletter.

det bästa är sprutor det kunde man få när man körde cross man blev frisk på engång och kunde körna nästa heat oxå så man inte förlorade världefulla poäng...

sprit funkar oxå väldigt bra men dock inte när man kör :fakta

Nu måste vi ju få ett eget invalidbord på festen!!!!!

Tack för alla komplimanger :)

Har haft stora besvär med att övehuvudtaget kunna förflytta mej, jag vet fortfarande inte hur jag ska kunna uträtta det stora toalett behovet :confused: Mitt högra ben är liksom fixerat spikrakt ut, nån som har ett förslag?
Låter som att Tiparol var mycket roligare än det jag fick, får väl ringa Dr. Dolk (han hette så) om smärtan ökar :crash

schrunken skrev:
, jag vet fortfarande inte hur jag ska kunna uträtta det stora toalett behovet :confused: Mitt högra ben är liksom fixerat spikrakt ut, nån som har ett förslag?

Lägg dej på gräsmattan och låt de komma.
Din morsa kan spola av dej med trädgårdslangen efteråt. :tummenupp

Krya på dej!

Var hos ortopeden idag, doktorn släppte ett par snäpp på ortosen så nu kan jag böja benet ca 45 grader iallafall!
Det betyder att jag med lite möda kan köra bil och ta mej från hemmet när jag vill :crash

*/ ?>
Back