Sbk2001 - Faq

  • Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Mcb och ni andra som är duktiga på detta. Jag har lite problem.
Jag har laddat ner spelet. Och jag fick det att fungera i mitt cp med patchen. Men den frågar efter cd skivan!

Då testade jag med ett crack. Bytte ut exe filen igen. Men då fungerade det inte i xp längre! Jag kan ju inte ha båda .exe filerna!


HJÄLP!
 
Testade det nu. Allt gick prima tills jag laddade en bana och precis när den laddat klart så kom jag ut i windows igen :(
 
Men om vu börjar från början här.

Jag installerar spelet och byter ut exe filen till den jag laddade ner från länken här i tråden. Och då fungerar ju allt! Men den frågar ju efter cd skivan när jag ska börja spela. Vad göra? Det gick ju inte att cracka det eftersom den fungerande exe filen då byts ut till den crackade. :rolleyes:
 
Det har funkat för mig ändå tills igår.
Undrar om det kan bero på att jag uppdaterade mediaspelaren.
Nån som varit med om det?
kan ju nämna att jag kör XP.
 
asså JAG HAR TESATAT ALLLLLLLLLLT

jag får det ändå inte att funka. Jag har Xp home, jag har ändrat med färger, kompabilitet, upplösningar allt.

Jag kommer till "EA sports to the game" Sen pajjar det, blir utkastad till windows igen. Fattar inte!

Skivan är köpt och det funka till Win2000 som jag hade innan

Nån som haft detta problemet?
 
kosmic skrev:
asså JAG HAR TESATAT ALLLLLLLLLLT

jag får det ändå inte att funka. Jag har Xp home, jag har ändrat med färger, kompabilitet, upplösningar allt.

Jag kommer till "EA sports to the game" Sen pajjar det, blir utkastad till windows igen. Fattar inte!

Skivan är köpt och det funka till Win2000 som jag hade innan

Nån som haft detta problemet?
gå ut på DC på sporthoj o tanka hem mitt,det funkar :tummenupp
 
Är detta det spelet där man kan uppdatera hojarna så man kan ha tex senaste duccen eller?

Vill ha i så fall.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top