Sbk2001 - Faq

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Även fast ja ptchar så står det : Insert Sbk2001 cd1 när ja ska börja köra, Altså spelet funkar men cracken verkar inte funka.
Nån som har en? :confused:

Tankade ner patchen men nu saknar jag tydligen en dll fil....suck
nån som kan skicka weanetr.dll så vore jag tacksam.

Jag har provat med alla pachar som fanns länkade, ändrat på kompatilibitet:en ändrat upplösning, färgupplösning ja gjort allt som står här men det vill fan inte funka för det.

Vad göra?

Har ett Ge Force 4 gafik kort.

Nån som vet vad som ska gjöras när spelet startat och man har laddat bana och allt?
jag hinner se hojen i ca 1sek sen stängs spelet av.
Jag vill verkligen spela d nu o ja har följt alla instruktioner som ni har skrivit :(

Detta spel måste vara ett av de mest beroende- och problemframkallande spel som finns. Ledsen att jag inte kan hjälpa er alla, mina kunskaper räcker inte till. :(

Davo skrev:
Tankade ner patchen men nu saknar jag tydligen en dll fil....suck
nån som kan skicka weanetr.dll så vore jag tacksam.

jag har osså samma problem.... är det någon här som har weanetr.dll filen?? :confused:

Mc_Fantasten skrev:
jag har osså samma problem.... är det någon här som har weanetr.dll filen?? :confused:

Alla som har sbk installerat borde ha den?

Jag kan skicka den via icq..

AtlantiZ skrev:
Nån som vet vad som ska gjöras när spelet startat och man har laddat bana och allt?
jag hinner se hojen i ca 1sek sen stängs spelet av.
Jag vill verkligen spela d nu o ja har följt alla instruktioner som ni har skrivit :(

Har precis samma problem, men det e på den bärbara......på den stationära funkar det fint :D

Ville bara säga det att McB är en klippa! :tummenupp :tummenupp
Äntligen har jag fått igång spelet på XP tack vare hans råd. Jag har haft spel-abstinens i 3 månader...

Vi kunde kanske lägga upp lite varvrekord (skärmdumpar) och ha en gemensam varvrekords-lista. Någon som fattade vad jag menar?? :rolleyes:
Går det inte att spara ut repriser till filer? Isåfall kan man bevisa att skärmdumparna inte är photoshoppade.
Någon som vill spinna vidare på idén?

RGV_250 skrev:
Ville bara säga det att McB är en klippa! :tummenupp :tummenupp
Äntligen har jag fått igång spelet på XP tack vare hans råd. Jag har haft spel-abstinens i 3 månader...

Vi kunde kanske lägga upp lite varvrekord (skärmdumpar) och ha en gemensam varvrekords-lista. Någon som fattade vad jag menar?? :rolleyes:
Går det inte att spara ut repriser till filer? Isåfall kan man bevisa att skärmdumparna inte är photoshoppade.
Någon som vill spinna vidare på idén?

Varvrekordslista blir nog svårt med tanke på de olika inställningarna man kan köra med. En repris på film avslöjar ju inte dem.

Men om man tar en skärmdump på "highscoren" i spelet får man ju med vilka inställningar man kör på.

Vem genar i RR??
Borde man inte kunna lita på varandra i detta formumet :confused:

Gumpa......
gå till multiplayer,ta sen IP o mata in nummret sen dyker det upp nåt i listan,klicka på det en gång så det ändrar färg från svart till rött o sen join så ska det funka :tummenupp
kommer du för sent så vänta 3-4 minuter tills vi har kört klart....tror inte det syns nåt annars innan vi har kört klart

Last edited:
Funkar ju skit

Måste man köra kompatibelt med win98
Jag kan bara välja att köra kompatibelt med win95 ...

för övrigt så kör jag win2000 .....

det funkar bajs!!! :mad:

:öl :zpy :notme :rock

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...