SBK & SS600 i Valencia

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Väldigt tyst om årets första race! Kai-Börre har en 10'e plats efter första träningen, kval 1 för SS600 börjar nu!
http://www.superbike.it synd att de inte har live timing...

Edit: he he, de har ju live timing!!! :banana

Kul. Jag tillhör dom som tror att förra året var extremt missvisande när det gäller norrbaggens kapacitet. Ska bli kul att se vad som händer nu.

MEN!!!
-Jävlar vilka tidskillnader! Knepigt väder?!
-Med risk för att vara kaxig. På Atorp ligger jag ca7 sekunder efter vad som borde vara en rimlig SS600vm tid. 2 killar botten på startfältet ser ut att få problem om de kör R600 i Sverige ....

Nä allvarligt, vad gör israelen Salinger Yaron??? Nästan tio sekunder??

Kul att se att både McCoy och Haga håller sig ganska högt uppe i listorna. Nu är väl kanske inte säsongens första friträning någon tillförlitlig värdemätare, men ändå...

Chrille skrev:
Äh ditt gamlo. Det var inte dig jag pratade med. Det var mister "Klockorärroligareänrejsing" som satt och filura över Haga...

Jag tittar på livetiming OCKSÅ! Bara reflekterade över SBK-träningen lite... Det står ju faktiskt "SBK & SS600 i Valencia" som topic. :7peta

Fort går det ju inte. Den enda som åkt i närheten av sin vinterträningstid är ju KBA, fast även han åkte nästan 1.5 sekund fortare. Det måste vara skumt väder eller nåt..

Chrille skrev:
Säg som det är, du sitter och leker med knapparna på klockan'!

Finns bara tre, och det händer inte så mycket när man pillar på dem. Ovant, för det brukar ju hända saker när man "pillar knapp". :hihi

Nu börjar det brännas. Ska han hålla hela passet eller är det downhill from now?

Eli Chen ligger på stadiga 2.15 varv, undrar om han har lärt sig att växellådan är omvänd? :D

N. 10 Crashed - Medical Center - Post.12

FUCK! Det är KBA...

Israelerna kör inte fort...

Fast det är kanske som i Friidrott, de har fått tillstånd att ställa upp med ett team av Flammini på "goodwill". Vem har inte sett 100m försöken i VM/OS med löpare från St Denis och Galapagosöarna som springer 100 på 12.50.

Precis som dessa lär våra vänner israelerna ha svårt att kvala in...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8