Satan.....

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Själv har ja aldrig vart aktiv :gnissla... Inte kåpförsedd iaf... Oavsett har ja mer skoj me husan än me trajjan :tummenupp... Fast ja e säkert årets chicken, går de fortare än 100 blir ja skraj å gömmer mej i ett hörn :tuttar

Edit: Funderar på å dra pluggen snart :D

Nu mena jag ju.. va online på Sh:D
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
... i gatan.

[YOUTUBE-ID]Y5dS5SPh4kY[/YOUTUBE-ID]

Många mer eller mindre roliga personer som bruka skapa många trådar brukar ju försvinna efter något/några år. Helt naturligt, men tyvärr så dyker det inte upp så många nya förmågor och vi gamlingar blir ju bara surare och surare för varje år, typ.
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Under tiden som vi väntar på någon legendarisk trådstart kanske nån kan förklara varför ungarna dyker upp och tigger godis idag? Det var ju halloween förra helgen juh!

Kommer dom fel helg har man rätt att skrämmas tillbaka och på så sätt stävja buset i bäcken. Det lär dem även att man alltid ska göra lite research innan man tar sig an ett projekt.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kommer dom fel helg har man rätt att skrämmas tillbaka och på så sätt stävja buset i bäcken. Det lär dem även att man alltid ska göra lite research innan man tar sig an ett projekt.

Ge dom müsli så kommer de inte tillbaka nästa år.
 

tkdrille

Guest
Eftersom folk är så tråkiga så kan jag medela att jag fyller faktiskt år idag. Inte så nödvändig info men bara för att. Tralalla
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Eftersom folk är så tråkiga så kan jag medela att jag fyller faktiskt år idag. Inte så nödvändig info men bara för att. Tralalla

Grattis som fan. Berätta om alla fina presenter du fått!

Här får du en spindel:

spider%20shirt.jpg
 

tkdrille

Guest
Grattis som fan. Berätta om alla fina presenter du fått!

Här får du en spindel:

spider%20shirt.jpg

Ah tack så mycket. Ska ta en printscreen och visa för alla mina kompisar.
Jag får väl nån parfym tror jag.
Och så får jag resturangbesök på ett fint ställe =). Blir 26 så man önskar inte sig för mycket hehe.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Eftersom folk är så tråkiga så kan jag medela att jag fyller faktiskt år idag. Inte så nödvändig info men bara för att. Tralalla

Grattis!! Då e du ju snart vuxen. Aj fan. Du har redan fått en spindel....jag som oxå skulle ge dig en. Jaja du får lite luft istället. Vassego! :banana
 

tkdrille

Guest
Grattis!! Då e du ju snart vuxen. Aj fan. Du har redan fått en spindel....jag som oxå skulle ge dig en. Jaja du får lite luft istället. Vassego! :banana

Så gulligt av dig =). Kände pusten ända hit. Ja nu är de bara 4 år kvar sen går de rent åt helvete=)
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top