Satan.....

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
mmmm den satt gött :glömdet

Innis-_-Gunn-Original_opt%25282%2529%2540feature.png
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Under tiden som vi väntar på någon legendarisk trådstart kanske nån kan förklara varför ungarna dyker upp och tigger godis idag? Det var ju halloween förra helgen juh!

Fick välja bus för fem minuter sen. Vad tror ni tre tjejer i åldrarna 3-8 kan hitta på för fanstyg? Lufta däcken på bilen? Klippa telefonledningen? Lägga ut kåken på hemnet?
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Troligtvis blir det avskurna hälsenor.....


Under tiden som vi väntar på någon legendarisk trådstart kanske nån kan förklara varför ungarna dyker upp och tigger godis idag? Det var ju halloween förra helgen juh!

Fick välja bus för fem minuter sen. Vad tror ni tre tjejer i åldrarna 3-8 kan hitta på för fanstyg? Lufta däcken på bilen? Klippa telefonledningen? Lägga ut kåken på hemnet?
 

tkdrille

Guest
Under tiden som vi väntar på någon legendarisk trådstart kanske nån kan förklara varför ungarna dyker upp och tigger godis idag? Det var ju halloween förra helgen juh!

Fick välja bus för fem minuter sen. Vad tror ni tre tjejer i åldrarna 3-8 kan hitta på för fanstyg? Lufta däcken på bilen? Klippa telefonledningen? Lägga ut kåken på hemnet?

I sverige har vi ju 2 helger de kan busa på. I måndes var hallowen och de sprang massor av dem här.
Imorgon är de alla helgon, och många tar fel på dem. Men de är ju roligt för ungarna.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ta två grogg och kom tillbaka och spamma satan !!!!

Edit; jag arbetar på dagarna och sitter inte på kontor, därav så surfar jag bara på kvällarna och då försöker jag skriva en del men det var bättre förr som sagt, ju förr desto bättre :gnissla



Det var vår fritidsgård :hihi

Skål som fan :yoparty:yoparty:yoparty
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Under tiden som vi väntar på någon legendarisk trådstart kanske nån kan förklara varför ungarna dyker upp och tigger godis idag? Det var ju halloween förra helgen juh!

Fick välja bus för fem minuter sen. Vad tror ni tre tjejer i åldrarna 3-8 kan hitta på för fanstyg? Lufta däcken på bilen? Klippa telefonledningen? Lägga ut kåken på hemnet?

Jag har då aldrig nån aning om vilken helg det är man ska fira. Folk verkar göra lite som dom vill. När jag var och handlade idag mötte jag mängder med folk som var utklädda till allt möjligt. Förra helgen såg jag inte en enda. Tycker det borde startas en utredning så vi kan enas om vilken helg det är som gäller för så här kan vi inte ha det.
 

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Varierar...

Nu löser vi det så här:

1. Du köper denna

2. Fixa lämplig lokal.

3. Starta byggtråd för fet husbil, glöm inte att använda bakgavellyften i bygget så du får med dig Bmw:n. (du får att göra, och vi får läsa en bra tråd)

4. Res, du och familjen får uppleva världen och vi får uppleva din då uppstartade "Jorden runt i min feta Scania"-tråd

5. Kom hem och sälj scanian till mig eller annan ressugen sporthojare. Bilen borde kunna klara 20-30 varv runt jorden om vi servar bra och i såna fall har vi restrådar till 2040. :tummenupp
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Jag har då aldrig nån aning om vilken helg det är man ska fira. Folk verkar göra lite som dom vill. När jag var och handlade idag mötte jag mängder med folk som var utklädda till allt möjligt. Förra helgen såg jag inte en enda. Tycker det borde startas en utredning så vi kan enas om vilken helg det är som gäller för så här kan vi inte ha det.

Mmmm.... utredning. :drool

Blev du också Snorken i testet "Vilken muminkaraktär är du"?
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Under tiden som vi väntar på någon legendarisk trådstart kanske nån kan förklara varför ungarna dyker upp och tigger godis idag? Det var ju halloween förra helgen juh!

Fick välja bus för fem minuter sen. Vad tror ni tre tjejer i åldrarna 3-8 kan hitta på för fanstyg? Lufta däcken på bilen? Klippa telefonledningen? Lägga ut kåken på hemnet?

Dom plockar upp dina begagnade dångor ur soptunnan, resten får du lista ut själv.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Drack någon rysk jevla öl nyss, inget vidare :spy

.... på tal om inget :rolleyes:
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Mmmm.... utredning. :drool

Blev du också Snorken i testet "Vilken muminkaraktär är du"?

Jag har inte haft Facebook på ett tag så jag måste ha missat det testet, men efter att ha googlat Snorken och hittat den här förklaringen: "Han är Snorkfrökens mycket intelligenta bror", så anser jag det mer eller mindre fastställt att det skulle ha blivit resultatet om jag gjorde testet.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Jag har inte haft Facebook på ett tag så jag måste ha missat det testet, men efter att ha googlat Snorken och hittat den här förklaringen: "Han är Snorkfrökens mycket intelligenta bror", så anser jag det mer eller mindre fastställt att det skulle ha blivit resultatet om jag gjorde testet.

Förolämpa mig inte genom att släpa in fejan i den här sympatiska diskussionen. Du torde ha uppnått den ålder då du läst samtliga muminböcker, och därmed känna till att Snorken är den som tagit till sin livsuppgift att organisera kommitéer, starta utredningar och allmänt byråkratisera.

På tal om utredning, så är det väl precis det som Starrstrajker startat i form av denna tråd? Då är ni två snorkar här asså...
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Vi är ju en jäkla massa som är reggade på Sh, Men för länge sen så ställde jag en fråga hur många av alla som är reggade som är aktiva! Jag fick alldrig något svar..
Skulle va lite intressant o veta!
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Vi är ju en jäkla massa som är reggade på Sh, Men för länge sen så ställde jag en fråga hur många av alla som är reggade som är aktiva! Jag fick alldrig något svar..
Skulle va lite intressant o veta!

18 stycken ungefär
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Vi är ju en jäkla massa som är reggade på Sh, Men för länge sen så ställde jag en fråga hur många av alla som är reggade som är aktiva! Jag fick alldrig något svar..
Skulle va lite intressant o veta!

Själv har ja aldrig vart aktiv :gnissla... Inte kåpförsedd iaf... Oavsett har ja mer skoj me husan än me trajjan :tummenupp... Fast ja e säkert årets chicken, går de fortare än 100 blir ja skraj å gömmer mej i ett hörn :tuttar

Edit: Funderar på å dra pluggen snart :D
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top