Bifogat
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Najs, lät mysigt.
Varför står alltid folk och gasar på det där sättet för?
Racertvåtaktare måste hållas igång på det där viset om de ska köras på tomgång, annars samlar de bränsle i vevhuset, släcker stiften och smörjer dåligt.
Racertvåtaktare måste hållas igång på det där viset om de ska köras på tomgång, annars samlar de bränsle i vevhuset, släcker stiften och smörjer dåligt.
Man skall lära sig nånting nytt varje dag har nån vis sagt![]()
Nu kan jag radera mina fördomar om gubben i filmen som gasarFick en hel del tankar angående hans aggerande innan jag läste ditt inlägg.
å anledningen till att göra det med fyrtaktare är...? Inte ovanligt att man ser samma historia där ju.
...att gubbarna som varmkör tidigare har varmkört tvåtaktare?
Nja, kanske en viss del sanning i det, men även hårt trimmade fyrtaktare kan slå igen stiften av för mycket tomgångskörning.
Ja de e taget!
Iof så spelar det inte så stor roll om det är filmer på två eller fyrtaktsmaskiner man tittar på, det är ju nästan alltid samma rytmiska torrgasande
Ja de e taget!
Iof så spelar det inte så stor roll om det är filmer på två eller fyrtaktsmaskiner man tittar på, det är ju nästan alltid samma rytmiska torrgasande
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |