Satan I Havet!!!

Zesse

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Yamaha FZR1000 -89
Min hoj är illa däran... ett ramlager alternativt ett vevstakslager är på god väg att skära ihop, och reparationen lär kosta mellan 10 och 12 tusen kronor.
Det verkar oxo som att hojen inte kommer bli klar förrän i augusti nån gång, så jag känner mig minst sagt frustrerad... Om någon där ute är sugen på att ta mitt liv är detta ett mkt bra tillfälle....

Zesse skrev:
Min hoj är illa däran... ett ramlager alternativt ett vevstakslager är på god väg att skära ihop, och reparationen lär kosta mellan 10 och 12 tusen kronor.
Det verkar oxo som att hojen inte kommer bli klar förrän i augusti nån gång, så jag känner mig minst sagt frustrerad... Om någon där ute är sugen på att ta mitt liv är detta ett mkt bra tillfälle....
Vilken verkstad e den på???
Kolla runt lite det kanske finns ställen som kan göra det snabbare.
West Bike
Inoativ teknik (osäker på stavning) (ligger i färgelanda)
Mickes Mc i brasta

Vad som hälst som e snabbara å billigare e bättre, skadar inte å höra sig för.

Zesse skrev:
Va?? Tror du att jag kastar i nåt japanskt skämt i en Triumph?? Kommer inte på fråga! :rofl :rofl :rofl
NÄNÄ, FORTSÄTT ha den i garaget då.. Det är ju bara så, dom sista 60åren (och fortfarande) så står dom i ladugårdar runt om i landet för "nåt gick sönder i motorn, men ramen e i bra skick"... :lol :lol :D

Weehoo!!! Det har äntligen ordnat sig... Triumph Sverige står för alla reparationskostnader, och jag får hojen i slutet av månaden alternativt början på nästa månad..
Så se upp där ute, håll till höger på vägarna, för jag är snart tillbaka! :yoparty :yoparty

Zesse skrev:
Weehoo!!! Det har äntligen ordnat sig... Triumph Sverige står för alla reparationskostnader, och jag får hojen i slutet av månaden alternativt början på nästa månad..
Så se upp där ute, håll till höger på vägarna, för jag är snart tillbaka! :yoparty :yoparty
NÄR e du tillbaka???

sanntur skrev:
Början på juli e ju om två måndagar... DET är snabbt!!
Precis.. är jävligt nöjd faktiskt... dom har rivit ner den nu... ett vevstakslager var det som var skrot.. det hade sabbat veven och vevstaken oxo, så det var delar för 24 papp.... + moms... så jag är ganska glad att dom tog det på garantin :hoppa :hoppa :hoppa :rofl

Zesse skrev:
Precis.. är jävligt nöjd faktiskt... dom har rivit ner den nu... ett vevstakslager var det som var skrot.. det hade sabbat veven och vevstaken oxo, så det var delar för 24 papp.... + moms... så jag är ganska glad att dom tog det på garantin :hoppa :hoppa :hoppa :rofl
Fan vad gött.
:fyllisar

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026