Satan I Ett Ännu StÖrre Hav!!!

Zesse

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha FZR1000 -89
Jahapp.. nu har jag oxo kraschat.. det var då märkligt.. Om ni hör ljud från kryckor och nån som svär ute på stan så är det bara jag... :(
 

Zesse

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha FZR1000 -89
Firefly skrev:
WHAT?!?!?!?!?!

Berätta historen då.... Vad hände?

Tja.. jag har ju till att börja med varit ganska klantig... Jag skulle dra iväg från typ stillastående, och slirkopplade mig iväg på ganska höga varv, och när jag kom upp i ca 70km/h så tappar jag (!!!!!) kopplingshandtaget.. hojen slår runt på ca 2 mikrosekunder och tippar över på vänstersidan, med mig fortfarande på, sen glider jag och min kära hoj 48 meter. Hade foten mellan hojen och backen, så den fick sig en smäll, men den är redan på bättringsvägen. Olja över allt jag äger känns det som... :(
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Zesse skrev:
Tja.. jag har ju till att börja med varit ganska klantig... Jag skulle dra iväg från typ stillastående, och slirkopplade mig iväg på ganska höga varv, och när jag kom upp i ca 70km/h så tappar jag (!!!!!) kopplingshandtaget.. hojen slår runt på ca 2 mikrosekunder och tippar över på vänstersidan, med mig fortfarande på, sen glider jag och min kära hoj 48 meter. Hade foten mellan hojen och backen, så den fick sig en smäll, men den är redan på bättringsvägen. Olja över allt jag äger känns det som... :(
Du har med andra ord gjort den hårigaste wheelien som går... :hihi

Nej, förlåt. Jag lider verkligen med dig. (Jag vet ju hur det är... fast jag skadade mig inte lika mycket som du...)

Hoppas du blir bra snart och att hojen kommer i ordning innan säsongen är slut..
 

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Shit...! Det skär en aning i hjärtat... kan ni inte sluta misshandla era älsklingar?

Kan in alla fall säga en sak... Jag önskar att jag också hade en hoj som kan slå runt i 70 knyck.

Krya på dig!
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Fan, nu har alla crashat.
Hoppas att du repar dig fort å att du hinner upp på hojen innan sommarn e slut...
 

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Ort
Bästkusten
Hoj
Ingen längre...
Wolfskin skrev:
Fan, nu har alla crashat.
Hoppas att du repar dig fort å att du hinner upp på hojen innan sommarn e slut...

Hrm! Vadå alla? :fatta! Några av oss har fortfarande hållit sig kvar på hjulen... :yoparty
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
crash test doll skrev:
Jag önskar att jag också hade en hoj som kan slå runt i 70 knyck.

GS500'an är i princip en 1/2 gsxr1100-motor. Det skulle kunna gå att plåga ur den 100 sugmotorhästar på slangen med "lagom" mycket jobb. Hör av dig om du är intresserad. :tummenupp
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Tompalino skrev:
Hrm! Vadå alla? :fatta! Några av oss har fortfarande hållit sig kvar på hjulen... :yoparty
Det är bara för att denna "några" inte har körkort :hihi Sorry. Hoppas att det går bra på uppkörningen.
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
andersbrink skrev:
GS500'an är i princip en 1/2 gsxr1100-motor. Det skulle kunna gå att plåga ur den 100 sugmotorhästar på slangen med "lagom" mycket jobb. Hör av dig om du är intresserad. :tummenupp
Kom igen nu Crasch test doll.... Det är bara att se till och fixa det nu då...
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top