Det är ju lite kul att se hur politikerna lever själva då de så ofta försöker styra över våra liv och då är det inte utan förundran jag grunnar på hur f**n sådana personer kan få inneha sådana funktioner i politiska organisationer.
Men.. men.. alla slags tok verkar vara välkomna i vissa partier, DET är ju tydligt.
Om jag skulle ge mig på att försöka samma taktik skulle jag aldrig komma undan med en sådan förklaring men Garton kommer undan detta i en situation där han har kört på fel sida av vägen

Med sådana personer i trafiken undrar man verkligen varför VV jagar oss motorcyklister, det borde finnas vettigare saker att åtgärda i "listan" långt ovanför..
Och.. Ja det skall ställas större krav på våra politiker, de skall visa gott omdömme och det är inget han visar även om han verkligen har "eftersupit"
Ärligt talat hur många kör omkring med ölburkar och vinflaskor i bilen mer än i undantagsfall och på väg från glasbanken.
Men jag börjar nu förstå varför MP vurmar så mycket för Etanol och inte Metanol som är bättre i alla avseenden mer än som dricka
Edit:
Tänk bara så praktiskt med 100% Etanol i tanken, bara virket krävs och för proffs som Garton behövs nog inget virke heller. Börjar fatta varför MP-folket tycker att bränsle är för billigt också, de jämför priserna med glasbankens ca 200kr/l, känns som om jag nu kommit på deras "grand-plan"