Sann tragik....

Miss_Orchidee skrev:
Jag har inte femman, vad handlar det om den här gången???

Före detta dokusåpa-kändisar som glatt dansar efter Brinkenstjärnas pipa...

Edit1: Som exempel: T.o.m under repetitionen till en av deras patetiska shower står robban och trycker in micen i röven trots att Brinken och några andra dokusåpafejjor är den enda publicken..
 
korvgubbe skrev:
Före detta dokusåpa-kändisar som glatt dansar efter Brinkenstjärnas pipa...

Edit1: Som exempel: T.o.m under repetitionen till en av deras patetiska shower står robban och trycker in micen i röven trots att Brinken och några andra dokusåpafejjor är den enda publicken..


behöver man göra ett program om det för att fatta hur korkade dom är?? :va :confused:
 
Hehe, tror jag såg lite av det programmet en gång. Det var brats som skröt om hur mkt pengar de lade ner på fula kläder och innelägenheter. Fan vad patetiskt, att de inte skäms ihjäl.
 
mb skrev:
Hehe, tror jag såg lite av det programmet en gång. Det var brats som skröt om hur mkt pengar de lade ner på fula kläder och innelägenheter. Fan vad patetiskt, att de inte skäms ihjäl.

jag tror att det finns ett smaband mellan pengar och förlusten av hjärnceller.......... :D
 
Miss_Orchidee skrev:
jag tror att det finns ett smaband mellan pengar och förlusten av hjärnceller.......... :D

Hjärnan är en muskel. Om den inte används så presterar den sämre och med tillräckligt mycket pengar behöver man inte tänka så mycket!
 
"Den här grillen är jävla bra alltså kostar bara 36000" skitbra
 
Kiosken skrev:
"Den här grillen är jävla bra alltså kostar bara 36000" skitbra
:rofl

Tror det var just det avsnittet jag såg en glimt av. Hade inte hört talas om serien innan. Visst skulle han specialbeställa utemöbler för 100 papp eller nåt sånt med?
 
...och en kille som kollade på armbandsur för 200 lakan. De kunde ta in klockor för 3,5 mille med, tyckte han i kassan. Tom värre än McB :hihi
 
mb skrev:
Hehe, tror jag såg lite av det programmet en gång. Det var brats som skröt om hur mkt pengar de lade ner på fula kläder och innelägenheter. Fan vad patetiskt, att de inte skäms ihjäl.

Äh de har pengar, de behöver inte bry sig om vad folk tycker om dem. Hade jag varit rik hade jag också varit jävligt odräglig bara för att reta folk.
 
Chris Ash skrev:
Äh de har pengar, de behöver inte bry sig om vad folk tycker om dem. Hade jag varit rik hade jag också varit jävligt odräglig bara för att reta folk.

HA! Noterat och sparat. Räkna med att det uttalandet kommer att hoppa upp och bita dig där bak någon gång i framtiden. :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top