Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:Jag blir illa berörd. Vemodig inombords.. Slå på femman NU.. Dolce Vita!
korvgubbe skrev:Jag blir illa berörd. Vemodig inombords.. Slå på femman NU.. Dolce Vita!
Miss_Orchidee skrev:Jag har inte femman, vad handlar det om den här gången???
korvgubbe skrev:Före detta dokusåpa-kändisar som glatt dansar efter Brinkenstjärnas pipa...
Edit1: Som exempel: T.o.m under repetitionen till en av deras patetiska shower står robban och trycker in micen i röven trots att Brinken och några andra dokusåpafejjor är den enda publicken..
t-rex skrev:Jag är så nöjd med mitt beslut att slänga ut tvn.
Miss_Orchidee skrev:smart val, annars kanske man själv blir lika hjärn tvättad som medverkarna.....
Victor skrev:Hoho, vilket självmål....
mb skrev:Hehe, tror jag såg lite av det programmet en gång. Det var brats som skröt om hur mkt pengar de lade ner på fula kläder och innelägenheter. Fan vad patetiskt, att de inte skäms ihjäl.
Miss_Orchidee skrev:jag tror att det finns ett smaband mellan pengar och förlusten av hjärnceller..........![]()
korvgubbe skrev:Hjärnan är en muskel. Om den inte används så presterar den sämre och med tillräckligt mycket pengar behöver man inte tänka så mycket!

Kiosken skrev:"Den här grillen är jävla bra alltså kostar bara 36000" skitbra
mb skrev:Hehe, tror jag såg lite av det programmet en gång. Det var brats som skröt om hur mkt pengar de lade ner på fula kläder och innelägenheter. Fan vad patetiskt, att de inte skäms ihjäl.
Det är nog mer av ett personlighetsattribut oavsett tillgången till pengarChris Ash skrev:...jävligt odräglig bara för att reta folk.
Chris Ash skrev:Äh de har pengar, de behöver inte bry sig om vad folk tycker om dem. Hade jag varit rik hade jag också varit jävligt odräglig bara för att reta folk.

Gixxer-Anders skrev:HA! Noterat och sparat. Räkna med att det uttalandet kommer att hoppa upp och bita dig där bak någon gång i framtiden.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |