Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ceasar skrev:2122545Du hittade inte någon fulare färg? Ska det föreställa barbamammas nya moped eller?
Lägg upp, fast det bara är en gatsoffa.2fast4hjo skrev:2124122Har bilder från körningen på kullen idag på denna blåa racermaskin, lägger upp dem om du vill.
Grymt läcker![]()
sandstream skrev:2122032Så här vart det efter lackning och montering av kraschkåpor.
Var lite nervös när jag hämtat kåporna hos den eminenta lackeraren (han vill vara anonym, tror jag) för att de var för ljusa men ihop med det svarta vart det bättre än jag vågat hoppas på![]()
2fast4hjo skrev:2124122Har bilder från körningen på kullen idag på denna blåa racermaskin, lägger upp dem om du vill.
Grymt läcker![]()

babyblåa
fick ingen bra skärpa på vissa av bilderna, ni får hålla er till tåls tills proffsfotograferna tar Det är väl egentligen mer en Crescent Rizla Suzuki gatreplika om man ska vara petig.Strider skrev:2124632MotoGP hojar har inte lysen.![]()
Man får passa sig.Strider skrev:2124658Tur att du la till det där med gat...![]()
![]()
Han kanske inte vet själv ens?Strider skrev:2124702Fast det är kanske en 24h Endurance replika han siktar på, vem vet?
Frågan är bara hur man hittar rimstripes i samma kulör, någon som vet?Rasorblade skrev:2122810Ser bra ut!!!
På med rimstripes oxå!!![]()
Jag frågade om de hade något värre men nej, det var den i särklass fulaste färgen de kunde få till.ceasar skrev:2122545Du hittade inte någon fulare färg? Ska det föreställa barbamammas nya moped eller?
Har man den talang jag har för färgval så kommer det naturligt och det är svårt att förklara för folk som andas blårökGustav O skrev:2124709Han kanske inte vet själv ens?
Jag står lite i valet och kvalet och ska leka lite i photoshop.Sydney skrev:2124166Lite dekaler vore inte fel så att det ser proffsigt ut. Snyggt annars för att vara kraschkåpor.
Originalglaset är ett skämt så det nog ett GP-glas så småningom.Gustav O skrev:Däckvärmare, buss, kompressor men svart kåpglas.![]()

Precis, så får man inte säga till en kille med nylackad hojbetsy skrev:2124962Jag vet att man inte fick säga så, men f*n vad SÖT den är!![]()

sandstream skrev:2124899Frågan är bara hur man hittar rimstripes i samma kulör, någon som vet?
.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |