Sandstreams MotoGP wannabe hoj!

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
vågat!

Min -02 är på lack nu och d va fan så nära att det blev en Rizzla av den.
Sjukt snygg m den blåa o gula dekaler.

Funderade oxå på en I.O.M TAS Suzuki sån som Jefferies körde när ja va o hejade på pojkarna.

FAst,, ja fegade ur,, nu blir den svart o ned tonad,nästan orginal. Jag kör ju som en kratta så det kan ju se lite kaxigt ut att ha " värsta hojen" o sen komma runt gelleråsen på 1,20+ :)

Ser fram emot din när den e klar. Många timmar ff Photoshop kan ja tänka mig.

Lycka till! /H

*host* :)

KULTUR-05s04-glassbil-90_368.jpg

WestW skrev:
2125277 Man ska bejaka sin kvinnlighet.
Sluta reta Sandstream nu det är inte lätt att svara på alla påhopp med nymålade blå naglar.
Japp, det är svårt som fan :tuttar
Jag får nog ta och köpa mig en pitbull-liknande hund och ha med i depån :D

sandstream skrev:
2125718 Japp, det är svårt som fan :tuttar
Jag får nog ta och köpa mig en pitbull-liknande hund och ha med i depån :D

ta ett par ryss 5:or, då växer det fram en så´n till sammans med pexen.

sandstream skrev:
2125855 Vet inte om jag vill göra reklam för ett tobaksbolag, vi får se.

Nu får du löpa linan ut! Klart du ska ha rizzla dekaler. Varför bäjbiblå annars?

Verkligt snygg! Det ser ut att vara riktigt fin lyster i lacken. Men byt kåpglas. Det enda som är fulare än tonat kåpglas är såna där mörka plastbitar en del sätter framför strålkastarglaset.

Bingo skrev:
2125948 Verkligt snygg! Det ser ut att vara riktigt fin lyster i lacken. Men byt kåpglas. Det enda som är fulare än tonat kåpglas är såna där mörka plastbitar en del sätter framför strålkastarglaset.

Det är lite neofärgade torkarblad över det faktiskt. Kenneth 22 från vänersborg som sätter lös-scoop på mantan...

Gustav O skrev:
2125951 Ähhh. De gör ju bara tillbehör till ett populärt "naturläkemedel". :hihi
Är det du som har lackat hojen?

Gustav O skrev:
Satan i gatan, att du är ett sånt lackproffs. Det ser ut att vara lika fin lyster som originallack :Bugar

Bingo skrev:
2125983 Satan i gatan, att du är ett sånt lackproffs. Det ser ut att vara lika fin lyster som originallack :Bugar
Nu ska vi verkligen inte överdriva. det är en brukslack för kraschkåpor och ingen klarlack så det går att göra mycket bättre.

Gustav O skrev:
2125985 Nu ska vi verkligen inte överdriva. det är en brukslack för kraschkåpor och ingen klarlack så det går att göra mycket bättre.
Tja, på bilderna ser det prima ut ivf. Mina har tre-fyra lager klarlack men har inte alls samma lyster. Fast jag lackade iofs med Biltema-spraytuber :D

Word of wisdom: det går åt en ofantlig mängd tuber från Biltema för att lacka ett set kraschkåpor - runt 20 för att vara lite specifik :mattias

Bingo skrev:
2125948 Verkligt snygg! Det ser ut att vara riktigt fin lyster i lacken. Men byt kåpglas. Det enda som är fulare än tonat kåpglas är såna där mörka plastbitar en del sätter framför strålkastarglaset.
Jag lovar att fixa ett GP-glas :tummenupp
Gustav O skrev:
2125985 Nu ska vi verkligen inte överdriva. det är en brukslack för kraschkåpor och ingen klarlack så det går att göra mycket bättre.
Jag är iaf nöjd med resultatet och du har inget att skämmas för :tummenupp

sandstream skrev:
2125855 Vet inte om jag vill göra reklam för ett tobaksbolag, vi får se.
Så fort du öppnar käften gör du ju reklam för tobak och nu menar jag inte det du säger utan det som rinner mellan tänderna. Fast när jag tänker efter är det nog inte reklam utan verkar nog avskräckande. :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back