Sandstreams MotoGP wannabe hoj!

  • Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Så här vart det efter lackning och montering av kraschkåpor.
Var lite nervös när jag hämtat kåporna hos den eminenta lackeraren (han vill vara anonym, tror jag) för att de var för ljusa men ihop med det svarta vart det bättre än jag vågat hoppas på :)
 

Bifogat

  • kraschisar_20060428_1.jpg
    kraschisar_20060428_1.jpg
    88.8 KB · Visningar: 816
  • kraschisar_20060428_2.jpg
    kraschisar_20060428_2.jpg
    86 KB · Visningar: 698
Ser bra ut!

Då är det bara att be Mattias göra lite Rizla-märken så e den fulländad.
 
sandstream skrev:
2122032 Så här vart det efter lackning och montering av kraschkåpor.
Var lite nervös när jag hämtat kåporna hos den eminenta lackeraren (han vill vara anonym, tror jag) för att de var för ljusa men ihop med det svarta vart det bättre än jag vågat hoppas på :)

Grattis Sandstream,klart godkänd :tummenupp :tummenupp På med lite Rizla-dekaler&kanske nummerbotten!! :klappar För lite replikor på gatan tycker jag,vore coolt om flera ville följa ditt exempel!Bara en sak jag vill gnälla på :) ,montera ditt ett klart kåpglas(Racing) :banana .
 
RoLLER skrev:
2122034 Ser bra ut!

Då är det bara att be Mattias göra lite Rizla-märken så e den fulländad.


Jag har PMát honom hela vintern ang. Rizladekaler, utan resultat. Fick beställa från England istället. Sparka honom.
 
NU först ser jag vad din babyblåa avatar är...*ho ho i huvet!* :hihi En färgpyts!
 
Jäklar vad cool den blev..

Skit i de där rizzla dekalerna, den ser bra ut som den är.

Ta ett par bilder i dagsljus i morgon och släng upp.
 
När jag var ung fanns det ett barnprogram om en liten , liten elefant som hette just....Lilla blå.. :) . Gulligt !.. :rullandeu
 
sandstream skrev:
2122195 Japp, men NCC byggde våra först :tungan
Pilutta dig. Man skulle ju kunna misstänka att de lärde sig något första svängen,
men det verkar inte så. Eller är din kåk fallfärdig? :)

Om jag blir arbetslös någon gång tänkte jag extraknäcka som hantverkare,
det verkar inte krävas några som helst kvalifikationer.

Gullig färg på hojen förresten.

/A
 
Jajävlarns du!
Kunde ha haft den lite mer fisblå!
:tungan

Nä fan den var läcker du:yoparty
Inte förstöra sig i regnet nu!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top