SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

Vem var det som stod och tog kort vid bultens slut innan gödsel-bassängen, precis där skogen börjar mot haninge hållet... Hittar inga pics :(

Nu blir jag snart ledsen.... fan åkt förbi fotografen flera gånger...
Men inte hittat en enda bild på mig... Blå Gixxer 750 -05... röda byxor svart tröja.. blå/vit/röd hjälm....tröstar mig med att de gått för fort...så de inte hänger med =P
Ska köra långsammare i fotokurvan :D

Funderade på att åka ut till Bulten och testa att ta lite bilder om det är fint väder. Men då behöver jag bara veta vilka bra platser det finns att stå på? Några tips? Får hoppas att kameran tar bra bilder på snabba motorcyklar, tänkte använda en Canon EOS 400D. Några speciella inställningar man ska köra på ? Vad det är nice att vara nybörjare!:yoparty

Har försökt söka efter svaret, men inte hittat något.

Last edited:
Funderade på att åka ut till Bulten och testa att ta lite bilder om det är fint väder. Men då behöver jag bara veta vilka bra platser det finns att stå på? Några tips? Får hoppas att kameran tar bra bilder på snabba motorcyklar, tänkte använda en Canon EOS 400D. Några speciella inställningar man ska köra på ? Vad det är nice att vara nybörjare!:yoparty

Vad gäller plats att stå på finns det små avstickare längs hela vägen där du kan svänga in å parkera, bara glida dit å hitta en plats.

Får hoppas att kameran tar bra bilder på snabba motorcyklar, tänkte använda en Canon EOS 400D. Några speciella inställningar man ska köra på ? Vad det är nice att vara nybörjare!:yoparty

Undvik ställen där det är mkt skuggor, i ditt fall om du är ovan med kameran så välj TV läget & styr själv vilken slutartid du vill ha eller så väljer du AV så ställer du bländaren själv hur ljuset är så fixar den tiden själv dock kan detta leda till att de kan se frysta upp bilderna så kör TV om det går.

Tack både Gnutten och Ouro! Ska försöka mig på TV läget, ser ut att bli någorlunda bra väder imorgon.

Jag tar en tur till Arlanda crossbana så får se vad ni får för bilder imorgon.

Vem var det som fotade i fotokurvan idag runt 16.30??

Bulten 090808

Vem stod och fotade i kurvan på Bulten 090808?
Blev det inga bra bilder?

Vem var det som fotade i fotokurvan idag runt 16.30??
4132.jpg

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...