SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

Röd/vit/svart R6:a, svart skinnställ.. bruden där bak med rött skinnställ.. ca 15.30 typ.. lägg gärna upp i så fall =)
 
Mina bidrag. :)
Fotade mellan ca 14.00 och 18.00 med några få raster, så jag har tonvis med bilder om någon känner sig bortglömd:)

Tja.. du råkar inte ha fångat en svart r1a och en svart blade nångång mellan 16-17 tiden? föraren på rettan hade svart tröja- silverfärgad hjälm me blått visir och blade föraren hade sv/vitt ställ med färgglad hjälm o guld visir..:Bugar
 
Tja.. du råkar inte ha fångat en svart r1a och en svart blade nångång mellan 16-17 tiden? föraren på rettan hade svart tröja- silverfärgad hjälm me blått visir och blade föraren hade sv/vitt ställ med färgglad hjälm o guld visir..:Bugar

Jodå. Televinkengänget kom med :D

Röd/vit/svart R6:a, svart skinnställ.. bruden där bak med rött skinnställ.. ca 15.30 typ.. lägg gärna upp i så fall =)

Javisst har jag det...puh...nästa? :D
 
Last edited:
Tyvärr:(
Vet att jag mötte en gul 929 när jag satt i bilen...nog så jävligt att jag hade fikarast när du körde där. :fyllisar

Då var det mao inte du som satt med tripodstativ och paparazziobjektivet Glenn-Benny i innerkurvan.

Jag gjorde en riktig bombrepa på vägen mot Tungelsta. Snittfart 50km/h bakom 5 bilar, som låg bakom 4 touringmoppar, som i sin tur låg bakom det längsta husvagnsekipage jag sett.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top