Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

Har du nån film där du övar på att bromsa?

...du hittade inget SÄMRE ställe att träna hjulning på? :rofl

Lite halvskymt, väjningsplikt OCH kurva :brinnerup där du åker ut i korsningen helt utan pejl på läget...verkligen.
Fanns det verkligen ingen raka utan tio sätt att dö på?

Är det så FÖRBANNAT SVÅRT ATT TÄNKA ETT PAR STEG TILL?

Last edited:
Ohh shit va folk är omogna på detta stället, att dom ens orkar klaga på sådant här, Varenda JÄ**L kör likadant eller värre +/- erfarenhets misstag. Tydligen ska jag aldrig lägga upp filmer, kommer jag väl få hembesök av er alla! Kör på JJ Man lär sig av misstag! och uppskattar dina filmer (Och ja jag vet ett misstag med Mc kan vara ens sista bla bla bla)
MVh Killen som kör på sträckade mittlinjen i 200 med möte vid omkörning!

Last edited:
Håll igen hästarna nu, är det vi som tycker han kör vårdslöst som är omogna? Killen är ny på hoj men gör inga nybörjarmissar utan helt idiotiska/livsfarliga manövrar. Det är ju tur att han kör en effektsvag hoj.

Till ts: Du blir inte en bättre mc-förare för att du gör korkade saker i trafiken! Träna på att hantera din hoj på en stor parkering eller industriområde, det absolut bästa vore om du provade på bankörning! Det är där man skiljer agnarna från vetet!

Ohh shit va folk är omogna på detta stället, att dom ens orkar klaga på sådant här, Varenda JÄ**L kör likadant eller värre +/- erfarenhets misstag. Tydligen ska jag aldrig lägga upp filmer, kommer jag väl få hembesök av er alla! Kör på JJ Man lär sig av misstag! och uppskattar dina filmer (Och ja jag vet ett misstag med Mc kan vara ens sista bla bla bla)
MVh Killen som kör på sträckade mittlinjen i 200 med möte vid omkörning!

Har du nån film där du övar på att bromsa?
Jo då det har ja men jag har just nu kast framhjul som är snor halt å därav så blir det inget sånt men ska bytta det å lite annat imon! :)

...du hittade inget SÄMRE ställe att träna hjulning på? :rofl

Lite halskymt, väjningslikt OCH kurva :brinnerup där du åker ut i korsningen helt utan pejl på läget...verkligen.
Fanns det verkligen ingen raka utan tio sätt att dö på?

Är det så FÖRBANNAT SVÅRT ATT TÄNKA ETT PAR STEG TILL?

Hejsan :)
Jag tog just det stället för man ser om det kommer nån bil från höger å vänster! Sen så den vägen är näst intill öde just den tiden!..
Sen sa ja till mina vänner som filma att om de kommer nån bil eller gående så ska dom vinka å det funka kanon bra när det kom nån bil! Sen la ja ner den innan korsningen!
Så va är problemet?
Ha en bra dag!

Du vet väl om att det är lättare ifall du sänker lufttrycket i bakdäcket?
Tack för tipset!:)
Blir den inte lika svajig då? Hoppas du förstår va ja menar :)

Last edited:
Problemet är att någon borde ta nycklar och körkort från dig, tills den dag du är mogen nog för det.

Jo då det har ja men jag har just nu kast framhjul som är snor halt å därav så blir det inget sånt men ska bytta det å lite annat imon! :)

Hejsan :)
Jag tog just det stället för man ser om det kommer nån bil från höger å vänster! Sen så den vägen är näst intill öde just den tiden!..
Sen sa ja till mina vänner som filma att om de kommer nån bil eller gående så ska dom vinka å det funka kanon bra när det kom nån bil! Sen la ja ner den innan korsningen!
Så va är problemet?
Ha en bra dag!

Tack för tipset!:)
Blir den inte lika svajig då? Hoppas du förstår va ja menar :)

Problemet är att du inte kan köra längre :rofl
Men lite tipps om du vill lära dig åka på bakan, träna i uppförsbacke, sänka mängden luft i bakan resulterar i att hojen ormar sig, och att den blir ännu mer jobbig och få upp kanske inte så smart på en 125a.
Kör hårt :rock

Att se filmerna och läsa inläggen är riktigt roande.
"JJ" bjuder friskt på sig själv, och visar en tydlig ambition att underhålla andra -> varför inte ge honom cred för det?
Jag börjar bli beroende av den här tråden, och det oroar mig en smula.:)

Jovisst om han vill trolla oss så har han ju lyckats, men priset på trollningen är högt om han dör på kuppen... :död

Problemet är att du inte kan köra längre :rofl
Men lite tipps om du vill lära dig åka på bakan, träna i uppförsbacke, sänka mängden luft i bakan resulterar i att hojen ormar sig, och att den blir ännu mer jobbig och få upp kanske inte så smart på en 125a.
Kör hårt :rock

Jag kunde knappt få upp den förut men började köra i brantabackar å nu kommer ja riktigt högt!
Kom inte riktigt så högt upp på filmen! Men försöker komma rakt upp,å då går det bättre men problemet är att jag lyckas inte växla! Kan ju köra ut den på 1an å 2an är omöjligt å plocka upp den!
Så ja är tacksam om ni har tips på hur man växlar på bakhjulet!:Bugar

Jovisst om han vill trolla oss så har han ju lyckats, men priset på trollningen är högt om han dör på kuppen... :död

Jag kan ej dö! Jag är odödlig!:gnissla

Last edited:
köra genom kompassen smart kille. synd ingen tog tag i dig där o gav dej en fet läxa:smasha

Inte för å vara sån men: kass musik OCH ni kör fan som krattor hela bunten. Knappt roande att kolla på, man kolla mest för att kunna klaga sen :tungan

...jag börjar verkligen undra. Är det trollande för att få fram reaktioner, är det värt resten av livet i rullstol eller träfrack?

Jag håller med föregående, ni kör som krattor, på helt galna ställen.

Du åker in i min ignorelista nu JJ, jag hoppas jag slipper se ditt namn i minneslunden.

...jag börjar verkligen undra. Är det trollande för att få fram reaktioner, är det värt resten av livet i rullstol eller träfrack?

Jag håller med föregående, ni kör som krattor, på helt galna ställen.
.
Va menar du med trollande?
Jag älskar rullstolar!:)
Säg inte så du sårar oss!:(
:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT