Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

Kameran är min pappas!:krama
Körkort va är det? Kör ju utan!:yoparty
Nycklar? Naj de går ej har reservnycklar!:yoparty

Om du nu kör utan körkort så skulle det faktiskt inte förvåna mig med tanke på ditt körsätt osv. detsamma gäller dem andra moppe/125-förare som åker med dig emellanåt, dem kör inte heller direkt bra på rätt ställen, kasst på kassa ställen är ni duktiga på.

ReservNYCKLAR är också nycklar, bara så du vet.

Du håller på att bli mos mot sidan av bilen och kör fortare efter det? :dummer
tror jag gör som SGM och lägger dig på listan. :hej

Tycker det börjar likna skolmaten, man letar efter något att klaga på oavsett om det är ok eller inte. Undrar hur många av det som kommenterar brister som skulle klara en dag med en kamera på hojen och ett gäng som sitter och granskar efteråt utan att man kan hitta tabbar om man letar. Tycker själv att man gör ett antal mindre missar på en dag, sådant som man skulle gjort annorlunda om man kunde korrigerat i efterhand, allt från spårval till ett tveksamt filbyte. Det som är bra är väl att man noterar det och förhoppningsvis inte gör samma missar för många gånger.

Denna kille lyckas ju pricka in allt man inte ska göra på en uppkörning i varje jävla film han laddar upp, förstår på allvar inte varför man väljer att försvara hur han kör.
Tror du/ni som gör detta att Lena, 43 år som gick och handlade fattar att det är ett moppefucko på en 125a som glider omkring? Nej hon tror antagligen att det är Johan, 23 som är har superfarligjetesnabb hoj och drar därmed resten utav alla motorcyklister över samma kam.

Men du kanske vill att vi motorcyklister ska vara hatade i samhället, att folk försöker blockera oss, ljusblinkar, försöker preja oss av vägen, ska tvätta rutan precis när man kör förbi eller dylikt? :huvet

Last edited:
Denna kille lyckas ju pricka in allt man inte ska göra på en uppkörning i varje jävla film han laddar upp, förstår på allvar inte varför man väljer att försvara hur han kör.
Tror du/ni som gör att Lena, 43 år som gick och handlade fattar att det är ett moppefucko på en 125a som glider omkring? Nej hon tror antagligen att det är Johan, 23 som är har superfarligjetesnabb hoj och drar därmed resten utav alla motorcyklister över samma kam.

Men du kanske vill att vi motorcyklister ska vara hatade i samhället, att folk försöker blockera oss, ljusblinkar, försöker preja oss av vägen, ska tvätta rutan precis när man kör förbi eller dylikt? :huvet

Tack vare dit inlägg som kom jag på en idé och de tär ju att körskolor borde visa JJ's videos så man får se exakt vad man inte ska göra i trafiken :tummenupp

Joråsåatte... Volvon där... det var rätt nära...

Sen måste jag bara fråga, hur kör ni inne i stan egentligen? :confused:

Hoppas innerligen att du börjar köra som folk...

Joråsåatte... Volvon där... det var rätt nära...

Sen måste jag bara fråga, hur kör ni inne i stan egentligen? :confused:

Vi kan la säga så här! Jag ska va glad att de va en bra bilförare som körde!:Bugar
Jag tror till 99.9procent att ja hade smält om inte bilföraren reagerade så snabbt som han gjorde,å gasade på i stället för att bromsa som många andra hade nog gjort!
Jag trodde i det ögonblicket att nu är det kört,nu smäller det:död

Vi hade brotom till plugget! Engelska läraren blir sur om man är sen.:gnissla:hihi:gnissla

Gå en kurs och lär dig köra annars kommer
vi tyvärr att få läsa om dig i minneslunden,
och vi kommer att få läsa inom kort om du inte
gör nåt åt din körkunskap och riskmedvetenhet.

Gå en kurs och lär dig köra annars kommer
vi tyvärr att få läsa om dig i minneslunden,
och vi kommer att få läsa inom kort om du inte
gör nåt åt din körkunskap och riskmedvetenhet.

Hade gärna gått en smc kurs! Men då får ni se till å sänka priserna!
Alldeles för dyrt för en studerande 16åring!:fakta

en 125 går inte så jävla fort :fakta ok jj kör inte så jävla bra :fakta men för h-vete klagar ni på han hela tiden
jag har sett värre saker av andra som ligger på bakhjulet i 100 km i tim mitt i stockholm mm och varför klagar ingen på GR när han kör över 300 på höger sida om bilar mm så sluta klaga säg till jj hur han ska köra i stället. Så sluta va moral :tuttar

en 125 går inte så jävla fort :fakta ok jj kör inte så jävla bra :fakta men för h-vete klagar ni på han hela tiden
jag har sett värre saker av andra som ligger på bakhjulet i 100 km i tim mitt i stockholm mm och varför klagar ingen på GR när han kör över 300 på höger sida om bilar mm så sluta klaga säg till jj hur han ska köra i stället. Så sluta va moral :tuttar

Ja, men orka ha en sån jävla retard i ena bildörren en dag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT